poniedziałek, 10 czerwca 2013

Im człowiek starszy tym mam mniej czasu na wszystko . Czas przelatuje przez palce w oszałamiającym tempie. Oprócz pracy, działki przygotowuję się na przyjęcie gości z 'hameryki" a to pochłania czas jeszcze bardziej. Tak więc między kwitnącymi peoniami, nieskoszoną trawą , a nieziemską ulewą wyłaniają się takie małe tematy, jak odwołanie Gronkiewiczowej . W zasadzie jestem za, bo baby nie lubię, ale nie można jej odmówić tego , że dla Warszawy zrobiła wiele, że zarządza finansami bardzo dobrze i wieszanie na niej 'psów" za to, że wczoraj zalało trasę toruńska, jest po prostu przegięciem. Trasa owa o ile mi wiadomo budowana była jeszcze w PRL-u, zalało bo studzienki nie poradziły sobie, koszmar, jasne , że tak, ale bez przesady. Jak się kogoś o coś obwinia to dobrze wiedzieć tak dokładnie o co.
Między myciem okien, praniem i prasowaniem wyłania się temat księdza, który nie dopuścił 9 letniej dziewczynki do prób przed pierwszą rocznica komunii, tylko dlatego, że rodzice nie uiścili zapłaty 50 złotych na udekorowanie kościoła. Nie dopuścił do próby to mało napisane, ten klecha z Elbląga dziewczynkę poniżył na oczach innych dzieci, wyśmiał i wyrzucił z kościoła.

Staram się jak tylko mogę i potrafię zrozumieć czym kierują się katolicy posyłając swoje dzieci w paszczę zła. Tak zła, bo czymże jest kościół , który zezwala na takie traktowanie małych dzieci. Nie wspomnę już o molestowaniu itd.  Wczoraj dowiedziałam się, ze synowa mojej znajomej popełniła akt apostazji, z czego ja jestem bardzo zadowolona, rodzice rocznego dziecka nie mają w planach dziecka chrzcić, ani w żaden inny sposób narażać na dziania kościoła katolickiego. Oby takich rodziców było jak najwięcej. Aby jak najwięcej ludzi decydowało się na oficjalne wypisanie z tej zbrodniczej instytucji.
Dzisiaj przeczytałam artykuł " mały ateista wśród rówieśników"  do przeczytania tutaj.
W dalszym ciągu mały ateista nie ma w tym kraju łatwo, ale to się zmienia za kilka lat , kiedy już nie będzie Gowinów, Terlikowskich, Cejrowskich, czy całej rzeszy oszołomów walczących o obrazę uczuć religijnych , ten mały ateista będzie się czuł jak każde inne dziecko zmuszone do wiary w wyimaginowanego stwórcę wszechświata.
BTW, przeczytałam, że naukowcy stwierdzili , że w 97% jesteśmy szympansami, toez spadam banany wcinać:))


5 komentarzy:

  1. Kobieta, która miała zostać matką chrzestną dziecka mojego kuzyna jest dobrą katoliczką. Co niedziela jest w kościele, chodzi do spowiedzi, kultywuje tradycje i wszystko co z tym związane. Uważa również, że nikomu nie może narzucać swojej woli ani sposobu bycia więc kiedy jej córka stwierdziła, iż nie chce chodzić na lekcje religii, napisała jej wymagane przez księdza pisemko zwalniające z przedmiotu. Z tego powodu matką chrzestną nie została, ponieważ papierek trafił do jej "teczki" w parafii i ksiądz do którego się zwróciła o wystawienie zaświadczenia o tym i może być matką chrzestną zaczął wyzywać ją od najgorszych, ponieważ zwolniła córkę z lekcji religii. Córce też nie oszczędzono, ponieważ ksiądz na lekcji religii, w której udziału nie brała zaczął oczerniać całą jej rodzinę przed klasą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:31:00

    Czym jest Krk? Najbardziej zbrodniczą organizacją w dziejach.
    Jak to ujął Nergal.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. http://1.bp.blogspot.com/-Et0lyoA0sUo/Uao9SZj4imI/AAAAAAAAAJc/LRkP4MTtJ18/s320/Beirut.png dosłowni przed momentem znalazłam ten obrazek, zanim wgl trafiłam na Twojego bloga:) Na fejsie znajduje się taki profil "Stop szerzeniu literatury gender na polskich uniwersytetach, brońmy Zośki i Rudego!" Do czego jednak zmierzam wspominając o tym wydarzeniu, jakiś czas temu wraz ze znajomymi dość tam się udzielałyśmy pod jednym postem, ja osobiście nie widziałam u Zośki i Rudego homoseksualizmu, ale niektórzy już tak, wynikła zacięta dyskusją, w której katole próbowali mnie i kilka innych osób zbesztać kompletnie z błotem za to, że odważyłam się mieć zdanie "przecież to tacy ludzie jak my", jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim zaściankiem, takim kompletnym i nieadekwatnym odczytem Biblii - sama nie jestem wierząca, ale pewne rzeczy znam, pewne cenie, ukształtowała mnie przecież europejska kultura, w której dość znaczącą rolę chrześcijaństwo odegrało, ale Ci ludzie... Kreacjonizm, jakieś wmawianie, "Bóg wie", czego doprowadziło mnie do szewskiej pasji. Ciekawe jak owy ksiądz, by się zachował, jak on czytając "nasze" bluźnierstwa, by zareagował, pewnie wysłałby na stos...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:17:00

    Ja w innej sprawie
    - do wszystkich, którzy jeszcze nie wiedzą, że
    jutro, tzn. 12 czerwca o 13.00 zbiórka przed Ministerstwem Rolnictwa, ul. Wspólna 30 w sprawie PROTESTU przeciwko straszliwemu UBOJOWI RYTUALNEMU!! I dalej - na Wiejską !
    Bardzo proszę wszystkich, którzy mogą, którzy w tym czasie nie pracują, albo mogą zwolnić się z pracy na godzinę, dwie, żeby WZIĘLI UDZIAŁ W TYM PROTEŚCIE! To bardzo ważne - im WIĘCEJ LUDZI PROTESTUJĄCYCH przeciwko temu sadyzmowi i znieczulicy tego odrażającego rządu z troglodytami z peeselu - i, jak widać, nie tylko z peeselu - tym LEPIEJ dla SPRAWY!!
    Bardzo chciałabym pojechać, ale w tym czasie pracuję, a mieszkam za daleko od Warszawy, żeby zwolnić się chociaż na część protestu.
    Bardzo proszę ...
    - MeLa

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10:28:00

    Beatko - jest 22 czerwca, a od 10 żadnych nowych postów. Już zaczynam się niepokoić...
    -MeLa

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.