środa, 31 lipca 2013

Jedziem panie , czyli...

Powstanie Warszawskie po raz 69 czas zacząć i tak abarot co roku, te same teksty, te same wstawki, te same dyskusje, aż do zrzygania się.
Co ja myślę o PW napisałam wiele razy, klęsk nie celebruję i nie uczestniczę w ich epatowaniu. Nie interesuje mnie godzina W, ani żadna inna, podobnie jak nic co ma wspólnego z 1 Sierpnia. Żal mi tych wszystkich młodych ludzi, którzy zginęli na rozkaz wydany przez tchórza, który swoja dupę pieścił w Londynie, szkoda mi miasta, które na przedwojennych pocztówkach i filmach jawi się jako piękne.
PW nie było żadnych bohaterskim czynem i nic nie zmieniło w dalszym przebiegu wojny. Przyczyniło się li i wyłącznie do zniszczenia stolicy i wymordowania setek tysięcy ludzi.

Franciszek na pokładzie samolotu powiedział co następuje :
" Jak dotąd nie znalazłem w Watykanie nikogo, kto by przedstawiał się z identyfikatorem "gay". Mówią, że tacy są. Sądzę, że jeśli ktoś znajduje się w obliczu osoby o takiej orientacji, musi odróżnić fakt homoseksualizmu od uprawiania lobbingu, bo wszelkie lobbowanie nie jest dobre. Lobbowanie na rzecz homoseksualizmu jest złem. Jeśli ktoś jest homoseksualistą, poszukuje Pana Boga, ma dobrą wolę, kimże ja jestem, aby ją osądzać? Katechizm Kościoła Katolickiego wyjaśnia to tak pięknie, że tych osób nie należy z tego powodu marginalizować, powinny być włączone do społeczeństwa. Problemem nie jest posiadanie tej skłonności, nie - musimy być braćmi. To jedna kwestia, inną jest natomiast lobbing, zarówno lobbing biznesowy, polityczny, czy lobbing masoński - tak wiele lobbowania. To jest dla mnie najpoważniejszy problem. Dziękuję pani za to pytanie, bardzo dziękuję."

Czyli nic nowego, kościół dalej potępia to co potępiał, czyli normalne , zdrowe, życie osób o orientacji homoseksualnej. Niestety niektórzy zaczęli dopatrywać się w tej wypowiedzi "liberalizacji" poglądów kościoła. Jeszcze długo nie, a potem wcale, moi drodzy parafianie. Kościół był , jest i będzie stał na straży swoich archaicznych, mijających się z prawdą poglądów.

3 komentarze:

  1. Anonimowy08:51:00

    Tzw. "uroczystości państwowe" z udziałem cyników, hipokrytów, tępych koryciarzy z pierwszych stron gazet, skrzeczenie pierwszego rzeźnika RP nad grobami Powstańców pozostawię bez komentarza.

    Ale w godzinę W zatrzymam się, jak zwykle. Żeby oddać hołd IM - POWSTAŃCOM.
    -MeLa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne zdanie, jak Ty... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.