sobota, 19 lipca 2014

Zamknięte bo nieczynne.



15 komentarzy:

  1. Anonimowy10:44:00

    Hej, co się stało? Masz kłopoty? Odezwij się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, doszłam do wniosku, że te pierdolety, które wypisuję na nic się zdają, no i straciłam zainteresowanie tym co się tu dzieje. Życie jest zbyt krótkie , aby marnować je na opisywanie brudów polityków i klechów.

      Usuń
  2. Nie wygłupiaj się! Wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko z corka, a ja dopiero co tu trafilam i zaczelam czytac od samego poczatku...
    Mam nadzieje, ze wrocisz bo piszesz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:44:00

    Czego nie zatwierdziłaś moich komentarzy - odpowiedzi na posty co niektórych prawicowych bez wątpienia mądrali?
    Pamiętaj: na kwestię hameryki mamy różne poglądy, ale pod pozostałymi zgadzamy się w 101 procentach!
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16:50:00

    Mam nadzieję, że to wakacyjna przerwa. Już tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy09:35:00

    Czekamy na odwołanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracaj! Nie zostawiaj nas bez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz i nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:10:00

    Dzieki za wspaniale wpisy.Naswietlalas mi sytuacje w Polsce,tak ze nie musialem czytac gazet.Zycie jest zbyt krotkie by marnowac je,plawiac sie w szambie.Zycze wszystkim samodzielnego ,spelnionego zycia.
    -Z-

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:00:00

    Atkabe wracaj do "pierdoletów" i nie marudź !!!!!!!!!!!!!

    weramax

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:22:00

    Rób swoje, niech katole dalej skowyczą, mam nadzieję, że wrócisz:)
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy moglo by sie juz otworzyc i uczynnic?
    ze tak zapytam niesmialo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale blog już się raczej nie otworzy.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.