sobota, 8 listopada 2014

Dżuma czy cholera?

Tak wybór mamy zajebisty jak podkreśliła moja koleżanka Republikanka. Mamy wybór między mniejszym lub większym idiotą, kretynem, złodziejem, nieudacznikiem, krętaczem czy świętojebliwym.
Za tydzień będziemy wybierać samorządowców, którzy ponoć mają robić nam dobrze, czyli interesować się naszym poletkiem.
Za rok zaś, mamy wybory parlamentarne i tu już będzie syf totalny, bo znowu do Sejmu i Senatu dostaną się ścierwa , złodzieje, krętacze , wulgarne męty.
To co zrobili posłowie PiS-u nie jest czymś nowym i zaskakującym, oni mieli nie fart, że  alkoholiczki żony chciały się nachlać swojego , przez siebie wniesionego na pokład alkoholu i wywołały burdę.
Przy okazji wyszło na jaw, że panowie ci, wielokrotnie już kradli nasze pieniądze podpisując listę obecności , nie uczestnicząc w zebraniach, że brali pieniądze na przejazd samochodem a latali tanimi liniami i tym podobne szwindle.
Niestety , nie oni jedni praktykują takie rzeczy. Nasi europosłowie to robią co innego???Wolne żarty.
Sęk w tym, że kandydatów do parlamentu, senatu czy chociażby w wyborach samorządowych mamy jakich mamy, a więc najczęściej  z nagonki gównozjadów, bez przygotowania, bez wiedzy, bez zabezpieczenia finansowego, bez kompetencji. Do parlamentu trafiają jakieś złogi i potem mamy to co mamy. Posłowie , którzy mówią zrobio, widzo, są na porządku dziennym. Wziąść, ubrać ( buty) czy wańczać tak mówią nasi przywódcy i tak tez postępują. Dopóki społeczeństwo nie zmądrzeje, dopóty będziemy wybierać idiotów.

A społeczeństwo zamiast mądrzeć głupieje.

"W skrzynce mam 54 tys. maili - mówi Katarzyna Twardowska, rzeczniczka prasowa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wszystkie to skargi przeciwko emisji w TVP spotu Kampanii Przeciw Homofobii poświęconego związkom partnerskim."

Czy to jest możliwe w normalnym cywilizowanym kraju????

Czy w normalnym , cywilizowanym kraju, klecha wypowiada takie oto słowa:

"Prawdziwa Polska to nie jest żaden spot wyborczy czy reklamowy takiej czy innej opcji politycznej, Polska to ludzie, Polska to Naród, a ten Naród jest w Kościele"

 To odpowiedź na spot z udziałem premier Ewy Kopacz, w którym zasugerowano, że spor o krzyże na ścianach to "bzdura".

Nie , w normalnym kraju, kościół jest kościołem, rząd pracuje dla swoich obywateli, w parlamencie zasiadają ludzie z kompetencjami, nikt nie dywaguje nad aborcją, eutanazją, krzyżami na ścianach, bo ich nie ma,  marihuaną czy związkami partnerskimi, bo tam to już dawno wszystko  jest.
W tym ciemnogrodzie, za kilka dni będą ponownie palić tęczę, głosić nazistowskie hasła i rozpierdalać wszystko co stanie na drodze prawdziwych polskich patriotów i katolików.


6 komentarzy:

  1. Anonimowy13:50:00

    Nie trać nerwów, miałaś nie pisać o takich sprawach. Dłuuuugo jeszcze nie będzie tu normalności. W Szwajcarii, w której byłem, gdybym miał zieloną skórę i pięć oczu, to by nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Polak nie umie przeciwstawić się i walczyć o lepsze. Wiem to choćby z mojego byłego zakładu pracy, a co dopiero przeciwstawić się watykańskim zwyrolom. Polaki to dziady i - sorki za określenie - pizdy do kwadratu!!!
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie denerwuję, kiedyś i owszem, teraz to już tylko przykro mi , że żyje w kraju takich gnomów pozbawionych mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka18:31:00

    Witaj Atkabe,
    Juz bym nawet darowala te problemy z polszczyzna (sama tez robie bledy) gdyby takiemu politykowi naprawde zalezalo na Polsce, a nie tylko na korycie. NIestety, takich nie ma. Mawet ci wrzeszczacy "ze o Polske im chodzi" maja na mysli: kase i wladze. Mysle, ze chyba nwet bardziej chodzi im o wladze niz kase. Wladza uzaleznia, daje poczucie potegi i deprawuje. Nie wiem, kto wyglosil to "przemadre" zdanie o narodzie i kosciele - czyzby moja "ulubienica" Serdel-Sobecka? Co do tej slynnej delegacji, to mam satysfakcje (chwilowa), widzac Hofmanna w klopotach. Wredne to i bardzo polskie - czuc satysfakcje z czyjegos nieszczescia, ale ten typ naprawde sobie zasluzyl, zeby dostac po glowie. Oczywiscie ze wszystko sie rozejdzie po kosciach, jak zawsze. Podejrzewam, ze wodz partii raczej nie da im zrobic krzywdy wbrew swoim zapowiedziom.
    Jesli chodzi o wybory, to ja zawsze w Polsce glosowalam, nawet jesli wybor byl jak w tytule Twojej notki. Nie dlatego, ze to obywatelski obowiazek - dla mnie jest to przywilej i atrybut wolnosci. Weim, ze nie ma z czego wybierac, ale przynajmniej jest tych partii kilka, a nie tylko jedyna sluszna z 99% poparciem.
    Place podatki, glosuje, nie kradne, nie oszukuje - to takie moje archiczne poczucie patriotyzmu. A tych "genetycznych patriotow" wyslalabym na Madagaskar.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba by wymarły dwa pokolenie pojebów sławiących II RP i zatrutych przez nich dzieciaków - patryjotów idyjotów, którym sie wydaje, że sa wielkimi bohaterami, bo opluwają Rosjan, czy gejów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie mam nic do II RP, uważam ja za bardzo interesującą część naszej historii i śmiem wątpić czy ci wszyscy krzykacze , którzy chcą usuwać pomniki i bić gejów mają jakiekolwiek pojęcie o II RP.

      Usuń
    2. Niestety mają, ale minimalne. I na dodatek wykoślawione przez te wszystkie narodowo-katolskie brednie.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.