środa, 26 listopada 2014

To i owo

Kaczyński z tymi sfałszowanymi wyborami , zakręcił się jak świński ogon. Smoleńskie bzdury nie działają już na ludzi to znalazł sobie nowa zabawkę. Napisał nawet do PE w tej sprawie, robiąc z siebie po raz kolejny debila, ale co mi tam, jego sprawa. Ja proponuje , aby Antek został przewodniczącym PKW i wtedy zapewne już Kaczyński o fałszowanych wyborach mówić nie będzie.
Choć kto go tam wie. Podobno we wszystkich komisjach wyborczych był przedstawiciel PiS-u, który miał doglądać wyborów i co?? I Kaczyński dalej trąbi i obwieszcza, że sfałszowane.  gdyby nie durne media, jakie mamy  w tym kraju, to pewnie pies z kulawa noga nie zwróciłby uwagi na te kwakania prezesa, ale nasze media z gówna zawsze chcą ukręcić bat, to i mamy to co mamy. W Polsce nie da się obejrzeć wiadomości, bo wszędzie panuje tabloidyzacja wszystkiego. Tak więc ja poświęcam nie więcej niż 20-30 minut na wiadomości rano przed pójściem do pracy i to wszystko, szkoda nerw, że tak powiem. Gadające głowy tez mi się już znudziły, tym bardziej, ze plota w kółko to samo.

Wyobraźcie sobie, że oto były rzecznik bp. Gocłowkiego, Witold Bock, zrezygnował z kapłaństwa. Nie, nie stracił wiary, odszedł bo miał już dosyć tej hipokryzji w kościele. Brawo dla tego pana . I zachęcam wszystkich księży aby szli tą drogą.
Jeden z kolegów pana Bocka powiedział " – Kościół po upadku komuny stał się głównie machiną do walki o wpływy i pieniądze, gdzie lepiej niż inni mają się lizusy i biurokraci. Witek bardzo przeżywał koleje losu księdza Lemańskiego w diecezji warszawsko-praskiej. To go upewniło, że tak się dzieje nie tylko pod rządami arcybiskupa Głodzia.

Nie tylko ten ksiądz zrzucił sutannę w ostatnim czasie. Młody , pełen zapału , krotko po seminarium też zrzucił szaty, i jak mówi "Mogę jedynie powiedzieć, że trafiłem z rąk wspaniałych nauczycieli pod skrzydła ludzi, dla których liczyły się tylko pieniądze i posiadanie realnej władzy. Wybierając taką drogę i trwając przez tyle lat formacji pod tak ostrymi regułami, marzyłem, że kapłaństwo pozwoli mi pomagać ludziom i poprawiać ich życie. A wszystko szybko sprowadziło się do prostego administrowania, liczenia, pobierania opłat. I jasnych wytycznych, co mi wolno ludziom powiedzieć. Na początku myślałem, że trafiłem po prostu na najgorszą parafię świata i to minie. Po roku nasłuchałem się jednak tego, co mówią inni z roku. I wiedziałem, że tracę siły na to kopanie się z koniem. Wytrwałem jeszcze kilkanaście miesięcy, potem podjąłem decyzję."

Tak więc, potwierdza się to co piszę i ja i inni, kościół to jedna wielka ściema, fabryka pieniędzy, hipokryzji, kłamstwa,obdzierania ludzi z godności i wpajania im głupot.

Fronda jak zawsze nie zawodzi. Zaproponowała bojkot Lidla, bo ten w reklamie zamiast użyć słów "Boże Narodzenie i święta" użył "w te specjalne dni", co jest wyrażeniem laickim i niezgodnym z państwem w którym Boże Narodzenie jest tak ważnym świętem.
"Polska to kraj chrześcijański. Nasza tradycja bożonarodzeniowa jest ściśle związana z przeżywaniem Narodzenia Pana Jezusa Chrystusa. Nie pozwolimy na to, by zagraniczna firma narzucała nam laicką i ateistyczną ideologię. Nie chcemy w Polsce propagandy nihilistycznej! Domagamy się przywrócenia „Bożego Narodzenia” do spotu przedświątecznego, albo będziemy wzywać do bojkotu produktów sklepu Lidl."
Obśmiałam się jak norka z kretynizmu tych biednych ludzi. I już widzę jak wszyscy bojkotują Lidla , buhahahhaha.
Podobnie jak widzę ludzi bojkotujących Empik, który to odważył się w reklamie pokazać "szatana" Nergala i "aborcjonistkę" Czubaszek. Fronda i inne prawicowe media dostały apopleksji po prostu. Jak można w katolandzie takie rzeczy pokazywać.    i jak by to powiedział polski katolik " ja pierdole kurwa, zajebać tych chujów ateistów z tą ich kurwa ideologią jebanej śmierci, kurwa."

5 komentarzy:

  1. Zbliża się Boże Narodzenie i takich kwiatków będzie więcej. A co do odszczepieńca-księdza, to jedna jaskółka wiosny nie czyni i długo jeszcze ciemnota i zabobon, a nade wszystko kasa będzie trzymać tych ludzi pod biskupim butem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:02:00

    Mądel, Obirek, Prusak, Bock. Do tego niepokorni Lemański, Boniecki, Isakowicz-Zaleski... Wcześniej Kotliński. No ciekawie się robi. Najzabawniejsze są oczywiście oburzenia ze strony ich przełożonych, a szczególnie rozwalił mnie cytat wypowiedzi pewnego katolika - kwintesencja polskiego katooszołomstwa!
    Wędrowczyk

    PS. Wczoraj na chama zapytał mnie znajomy, czemu nie chodzę do kościoła? Nie cackał się słownie z inaczej myślącymi. Cóż mu odpowiedziałem? "Nie twój zaj..any interes"!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:44:00

    Wydaje się, że na tych katochamów tylko chamstwo działa, więc trzeba przełknąć gorzką pigułę i zniżyć się do poziomu tych kato bezmózgowców, jeśli jest konieczność rozmawiania z nimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23:43:00

      Trzeba tylko uwazac,bo na swoim terytorium,na swoim poziomie,sa oni mistrzami pod wzgledem chamstwa.
      -z-

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.