środa, 19 sierpnia 2015

Moment

No właśnie wpadłam na moment, bo się dzieje, ale szczerze mało mnie to obchodzi. Duda "klenczon" co to w kościele wciąż i bez przerwy siedzi , no cóż jego cyrk.Pasibrzuchy i Pisowcy mówiący, że państwo i kościół to jedno, no cóż ich bajka. Państwo wyznaniowe mamy od 20 lat , jakaś nowość?? Będziemy mieli szariat, to tez wszyscy wiedzą. Fronda szaleje i bojkotuje Biedronkę , a czegoż to oni nie bojkotują? Referendum i sprzeczki o dodanie pytań, lata mi to. Ta cała polityka mi zwisa kalafiorem.
Ja się cieszę, że jest kolejny piękny dzień i oby takich było jak najwięcej i najdłużej. Lubie ciepło i niech tak pozostanie na zawsze. Większość czasu zajmuje mi zajmowanie się ogródkiem i dbanie o koty.
A ta cała polityka w zasadzie już nie istnieje. Czytam inne blogi, oglądam Kubę Wątłego i Elizę , wszyscy gardłują, plują, tłumaczą jak pastuch krowie i nic z tego nie wynika.
Mnie bardziej interesują prawa zwierząt i to jak się ich w tym podłym kraju traktuje, niż to co powiedział jakich tam olejny pasibrzuch.  Myślę o adopcji pieska , tak jakbym miała mało zwierząt:)) Chce też znaleźć dla siebie jakąś niszę, hobby. Uciekam od polityki , stała się jałowa, przewidywalna i powtarzalna.

3 komentarze:

  1. Anonimowy19:57:00

    Ja uważam, że kolejne rządy prawicy tylko ją skompromitują i w końcu ludzie się na katooszołomów wkurzą.
    Wędrowczyk
    PS. Zalajkowałem profil, by Biedroń został prezydentem RP. A co?!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko!!! Jak to uciekasz od polityki do kotow? Ja sie kotow boje, serio:)))
    A Ty jestes dla mnie jak swiezy powiew wiosny z Twoimi politycznymi notkami.
    Dzis sie oczytalam, ze juz pisza nowa konstytucje, no w zasadzie to nie pisza, ale ponoc odgrzewaja to co napisal Jarek z Lechem w 2010roku. Musi szybko to pisali, bo przeca Lecha Rosja zabila w kwietniu:)))))
    Z tego co sie oczytalam to jakie pismaki taka konstytucja.
    A Ty masz zamiar milczec na ten temat?
    Prosze powiedz, ze to nieprawda, bo jakos mam wrazenie, ze ani ja ani Ty nie potrafimy zyc bez polityki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie żyję bez polityki i jest mi z tym absolutnie wspaniale. Spróbuj bo warto. A , że konstytucje zmienią, jak będą mieli większość to zmienią , że będzie katolicka, no cóż , jaki kraj taka i konstytucja. Duda -klenczon wczoraj coś mówił o referendum, pewnie i tak nie pójdę, co mnie to obchodzi? Dobra książka jest lepsza od polityki, tudzież film jakiś, spacer z psem. Nie to abym się całkowicie odcinała od wiadomości, ale po co to komentować skoro na innych blogach są komentarze do tych samych newsów?

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.