sobota, 24 września 2016

Bulwersujące

Przeczytałam wywiad z Frasyniukiem, w którym dowiedziałam się, że jestem nawozem Pisowskim, a to dlatego, że nie popieram KOD-u i chce mieć święty spokój. Tym oto właśnie stwierdzeniem Frasyniuk sięgną dna, choć przez wiele lat był dla mnie kimś wyjątkowym.
Nigdy nie byłam i nie jestem lemingiem, nigdy nie popierałam PO i nie mam zamiaru, podobnie jak nigdy nie zhańbiłam się nawet cieniem poparci dla PiS.
Ten cały KOD to dla mnie kupa żenujących lemingów dbających o własne dupy, wchodzących w mezalians z PO i Nowoczesną. Kijowski to celebryta, któremu marzy się koryto na Wiejskiej.  KOD w dupie ma jak żyje się przeciętnemu Kowalskiemu, gówno obchodzą ich ciężko pracujący za marne grosze ludzie na śmieciówkach, służba zdrowia, reforma edukacji itp. Oni ciągle w kółko wałkują TK , jakby to miało odmienić życie przeciętnego Kowalskiego. Dlaczego nie ujmą się za kobietami, które już niedługo będą zmuszone rodzić chore dzieci, dzieci poczęte z gwałtu, albo będą umierały zmuszone do rodzenia. W sejmie będzie rozpatrywana ustawa o całkowitym zakazie aborcji. Oto nazwiska tych którzy za tym głosowali:
PLATFORMA OBYWATELSKA (EPP)
Arndt Paweł
Biernacki Marek
Fabisiak Joanna
Karpiński Włodzimierz
Kostuś Tomasz
Piotrowska Teresa
Plocke Kazimierz
Radziszewska Elżbieta
Raniewicz Grzegorz
Rozpondek Halina
Sowa Marek
Tomczak Jacek
Wilk Wojciech
NOWOCZESNA (ALDE)
Gryglas Zbigniew
Stępień Elżbieta
POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE (EPP)
Bejda Paweł
Jarubas Krystian
Kłopotek Eugeniusz
Kosiniak-Kamysz Władysław
Łopata Jan
Możdżanowska Andżelika
Paszyk Krzysztof
Sawicki Marek
Sosnowski Zbigniew
Tokarska Genowefa
Zgorzelski Piotr

oczywiście cały Pis i Kukiz15 poparli dalsze obrady nad ta ustawą autorstwa pojebów katolickich.




A to już  skandaliczna wystawa poświęcona homoseksualistom autorstwa Fundacji Życie i Rodzina ustawiona została w piątek po południu na kieleckim Rynku. 
Na plakatach można przeczytać m.in., że "pedofilia wiąże się z homoseksualizmem" oraz "homoseksualiści stanowią do 55 proc. chorych na AIDS", a także " "homoseksualiści odpowiadają za 20-40 proc. molestowania dzieci".
Dlaczego KOD nie protestuje przeciwko takim wierutnym kłamstwom? Dlaczego milczy na temat homofobii, ksenofobii, rasizmowi? Może dlatego, że mentorzy spod znaku PO popierają takie wystawy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.