poniedziałek, 26 października 2015

Łzy rozpaczy?

 W dupie mam to, że rządzić będzie PiS. Jest mi wszystko jedno. Ubolewam , że lewicy nie będzie i że z ramienia Kukiza wejdą do Sejmu faszyści. Nie leje łez i nie lżę ludziom tylko dlatego , że głosowali wedle swoich przekonań, a nie na mniejsze zło. Lemingi leja łzy i zwymyślają takim jak ja, bo śmiałam zagłosować inaczej niż oni by tego chcieli. Ot takie życie.
Mam pytanie do odwiedzających tego bloga:

W jaki sposób rządy PiS-u wpłyną na wasze życie?

Na moje nie wpłyną w zasadzie w ogóle, więc się nie boję. A swoją droga uważam, że polskie zaściankowe, głupie, zacofane, pro-socjalne społeczeństwo zasłużyło sobie na PiS. Mam nadzieję, że PiS weźmie krótko za mordy tych wszystkich idiotów i  zakaże aborcji, in vitro, tabletek "po" , skłóci nas ze wszystkimi w Unii, zlikwiduje Schengen, pokaże palec górnikom , nie wywiąże się z obietnic i zrujnuje to co zostało dokonane przez ostanie kilka lat.

Głupi naród powinien dostać tak po dupie, aż im się odechce wszystkiego. I tyle w tym temacie.

Poza tym będzie w końcu i śmieszno i strasznie.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy18:16:00

    Ten ciemny naród nie nauczy się niczego, skoro tylu młodych zagłosowało na prawicowców i w sumie na te same ryje...
    Czekam na początek wiosny i bilet do UK...
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka00:09:00

    "Ramen" Atkabe. Wiem, ze nie powinnam zyczyc nikomu zle, ale mam "dzika" satysfakcje z wynikow - "ciemny lud" ma na co zasluzyl.
    Wyobraz sobie, ze moja mama (kobieta 70-letnia, ktora w czasie strajkow wywalili ze stoczni, naprawde dawno temu zaangazowana w Solidarnosc - te prawdziwa sprzed 30 lat), po raz pierwszy w zyciu zaglosowala na lewice!!! Powiedziala, ze ma taki zal do PO, ze tym razem nie bedzie na nich glosowac. Az mi przykro ze lewica nie weszla do sejmu, chociaz mi nie podrodze z ich pogladami na "socjal" i gospodarke, ale to jedyna partia, ktora ma normalny swiatopoglad "obyczajowy".
    Mnie jest to obojetne, bo nie mieszkam w Polsce, nie glosowalam, bo uwazam, ze jak mnie tam nie ma to sama sobie odebralam prawo do decydowania o zyciu innych.
    Jak powiedzial klasyk w latach 80-tych:" lepiej moze nie bedzie, ale weselej na pewno".
    Bedzie co czytac i ogladac w wiadomosciach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to, będzie zabawa, będzie się działo :)) Juz nie moge się doczekać Kukiza i Liroya na mównicy sejmowej, hahahha ja pierd--e, toż to szok.

      Usuń
  3. Na moje zycie tez nie ma zadnego wplywu. Wyjechalam z Polski 31 lat temu, od czasu przyjecia obywatelstwa amerykanskiego (25lat temu) nie posiadam nawet zadnego polskiego dokumentu i calkiem mi z tym do twarzy:)
    Jedynie jak jarek narobi siary miedzynarodowej to na pytanie skad jestes bede odpowiadala "oland" bo juz wiem, ze 90% pytajacych w takim momencie mowi "ooo Holand, that's nice" a ja nie bede poprawiac:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, taaaaa, "oland" jest perfekt, tak trzymaj.

      Usuń
  4. Anonimowy13:08:00

    "i zrujnuje to co zostało dokonane przez ostanie kilka lat"

    Przez te kilka lat nie zostało dokonane nic. Jeśli czegoś jest więcej to bezrobocia i najwyższy jest deficyt budżetowy od 25 lat.

    Żeby było jasne: na PIS nie głosowałam. Na lewicę również nie. Ani też na PO. Niech każdy glosuje i wierzy komu chce. Mamy demokrację!
    Meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprawdy nie wiem na jakiej planecie żyjesz, ale nie wmówisz inteligentnym ludziom, którzy czytają tego bloga, że Polska to ruina, a co do bezrobocia, to praca jest, ale ludziom się pracować nie chce, bo za mało płacą, taka jest prawda. A piS nie zrobi nic przez 4 lata, tylko wstyd jak zwykle.

      Usuń
  5. Anonimowy22:09:00

    Mam w rodzinie dwuch lekarzy, oboje glosowali na korwina.Toz to kurwa ludzom rozumy poodbieralo! Pewnie przez to, jak twierdzi"Meg"ze przez ostatnie lata niczego nie dokonano;)Juz sie zaczynam bac , co zostanie dokonane w najblizszych latach.A chce dodàc, ze mieszkam za granica, ale tylko 400Km.
    - z-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano popierdoliło i to mocno, dlatego trzeba kaganiec, smycz i bat, aby odczuli co zrobili.

      Usuń
  6. Anonimowy08:36:00

    Jam jest lewicowiec i powiem szczerze: cieszę się z przegranej ZL. A dlaczego? Ano wyjaśniam Wam. Lewica lub to coś, co szumnie nazywano lewicą, w wyniku szkodliwej działalności Kwaśniewskiego (afery, wojna w Iraku, podpisanie konkordatu...), klęcznika Oleksego, kawiorowego lewicowca Kalisza, a ostatnio cynika obłudnego Millera, jego przydupasa Jońskiego i tego farbowanego klowna Palikota, była w nieustannym kryzysie. Nie wierzyłem w projekt ZL, dla mnie było to samo co Europa+, w której zasiedli zaproszeni przez Palikota aferałowie (Piskorski z aferą mostową, Kwiatkowski z aferą Rywina...). Lewicy potrzebny jest reset i dobrze się stało. W następnej kadencji lewicowa partia na pewno wejdzie. Bo gros ludzi będzie miał dość prawicowych wojenek, a to że Pis ma większość... to tylko będzie ich pogrążać, bo nie mając koalicjanta nie zwalą już winy na nikogo, a bojąc się odpowiedzialności, nie podejmą żadnych działań, może nawet oleją obietnice wyborcze. Sporo ludzi się wkurzy no i zatęskni za lewicą. W wyborach zagłosowałem na partię Zandberga i jeśli ktoś powie, że Zandberg przyczynił się do klęski ZL, to nazwę go matołem. Rozumiem go, że nie chciał mieć nic wspólnego z Millerem, sam bym brzydził się mu podać rękę. W procesie budowania od nowa struktur lewicowych, należy powyrzucać kilku śmieci tam gdzie ich miejsce - na śmietnik historii.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy08:42:00

      A PO jest same sobie winne-woleli realizować interesy banderowców, jankesów, niemców, aniżeli dbać o to, by Polakom żyło się dobrze. Wzrosło minimalne wynagrodzenie, powiadacie? No to powiem, że to jest brutto a jednocześnie wzrosły ceny produktów więc nikt tego nie odczuł. To raz. PO chciała walczyć ze śmieciówkami? Sama je popierała, a zakładzie, w którym jeszcze pracuję, na ponad 600 osób, około 100 pracuje na śmieciówkach bez żadnych dodatków. Jest taka rotacja, że nie ma kto robić. Tyle PO dała. Wolała kręcić lody i robić pod siebie, niż społeczeństwu, które 2x wybrało ją do władzy.
      Wędrowczyk

      Usuń
    2. no to jestem matołem, bo ten koleś niestety, ale zabrał głos ZL. Ja głosowałam na młodych jak Nowacka, nie ma starych pryków, ale nie wyszło , szkoda, teraz za to mamy rząd prawicy i idiotów, fajnie. Poza Nowoczesną, której kibicuję.

      Usuń
    3. Anonimowy15:11:00

      ZL sama sobie winna: było wcześniej pozbyć się tych szkodników jak Miller. Co on dobrego dla lewicowców zrobił? A może liderka nie ten teges? Pewnie tak. Dla Millera najlepsza byłaby pewnie Ogórkowa. Aż wierzyć się nie chce, że kibicujesz nowoczesnej, ale to Twoja decyzja. Ja nie wierzę komuś, w szeregach kogo jest prezes inpostu zatrudniający ludzi na śmieciówkach.
      Wędrowczyl

      Usuń
    4. Anonimowy15:14:00

      Mogłaś sobie na młodych głosować. Niestety, ale wielu ZL kojarzyła się z gębą Millera, jego przydupasa Jońskiego i Palikota. Było wcześniej ich wysłać tam gdzie ich miejsce - na śmietnik historii. Pisałem im to w mailach i w postach. Szkoda, że bez odpowiedzi. Tyle dla nich znaczył lewicowy elektorat, a ja do czasu debaty wahałem się.
      Wędrowczyk
      Wędrowczyk

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.