poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Przebudzenie

Zaiste pogoda nam się wyklarowała na chwilę, więc nastało przebudzenie. PiS z episkopatem chcą całkowicie zabronić aborcji. Jeżeli do tego dojdzie, a pewnie dojdzie , znajdziemy się już na 100% w tzw. trzecim świecie. Jak do tej pory oscylowaliśmy między drugim a trzecim światem i to pod wieloma względami. Zakaz aborcji to tylko początek. Wszystkim umknął fakt kolejnego ataku na pedałów ze strony PiS, umknął fakt rozdawnictwa ziemi rolnej kościołowi, pewnie umknęło wiele innych faktów, bo któż za tym wszystkim nadąży.
Co do aborcji, mam pytanie do kobiet w wieku reprodukcyjnym, gdzie były podczas wyborów i dlaczego nie zwlekły tłustych dup z kanapy i nie poszły głosować to jedno, drugie, dlaczego sprzedały się za 500 zł PiS-owi. Teraz PiS i episkopat odwdzięczają się wam moje panie. 
Wczoraj odbyła się manifestacja pod Sejmem w liczbie bodaj 7 tysięcy kobiet pod auspicjami  partii RAZEM. Wcześniej podczas mszy w kościele św. Anny, kiedy zaczęto odczytywać episkopalne bzdury, kilka kobiet w proteście opuściła kościół.  Terlikowski już wie, że to szatan nimi kierował.
A ja mam pytanie tym razem do KOD-u i KODerów, gdzie wy jesteście, dlaczego dla was ważniejszy jest TK, niż dobo kobiet, niżą dobro mniejszości , niż wszyscy pracujące za psie grosze na śmieciowiskach?
Nie ma was, bo bezrobotny, alimenciarz Kijowski za pieniądze podatnika gości w USA , nie ma was bo w dupie macie problemy tego społeczeństwa, poza waszym TK i tym co wam powie PO.

Ja jestem w takim wieku, że aborcja mnie nie dotyczy, to jedno, dwa, jakoś nikt nie ujmuje się za moimi prawami . Pedały i lesby to jakiś margines, na kuta się nimi zajmować, prawda. Na umowach śmieciowych pracują tylko jakieś niedojdy, prawda? Tak więc i ja mam gdzieś te wasze prawo do aborcji. Proste.

Albo staniemy się społeczeństwem obywatelskim ( w co wątpię), albo każdy będzie grał na swoją bramkę i PiS będzie wygrywał wszystkie kolejne wybory.

2 komentarze:

  1. Kolejna pisia ściema. Aborcją chcą przykryć gwałt na Konstytucji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20:24:00

    No nie wiem..... Solidarność też mówiła kobietom, że najpierw sprawy najważniejsze, potem "babskie" problemy. No i mamy tego potworka, który się wabi "kompromis aborcyny".
    Darek_lask

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.