piątek, 22 kwietnia 2016

Krótko

Jeżeli ktoś uważa, że przesadzam i histeryzuję, to proszę bardzo.
Masz telefon na kartę, ja mam, bo tak mi wygodniej, mało rozmawiam i nie chce abonamentu, niestety, ale już niebawem mi ja zablokują, czyli nie będę miała telefonu. Chyba, że wypełnię jakieś tam papiery ze swoimi wszystkimi danymi, coby mieli lepszy wgląd do kogo i po co dzwonię i sms'uję. Skurwiele.
Jak już pisałam, wszyscy bez wyjątku będą się zrzucać na media narodowe. Dzieci niepełnosprawne nie będą mogły się integrować z rówieśnikami , wyznaczą dla nich specjalne klasy czytaj getta. Wszyscy niepełnosprawni stracą ulgi na kolej i autobusy, po ch-ja mają kaleki się wozić, w gettcie siedzieć.
ONR chce wstąpić w szeregi organizacji paramilitarnych powoływanych przez Macierewicza. Po prostu potrzebują broni. PiS, MON nie widzi w tym nic złego.
Wojna wisi w powietrzu.

5 komentarzy:

  1. To wszystko pod pozorem walki z terroryzmem, a służyć będzie do szpiclowania wszystkich. Terrorysta kupi zagraniczną kartę SIM i mogą go namierzać. Idioci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka01:58:00

    Raczej nie idioci tylko bardzo niebezpieczni wykonawcy pomyslow glownego dyktatora-psychopaty. Historyk Norman Davis niedawno powiedzial "PiS to najbardziej msciwy gang w Europie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23:30:00

    Gdzie jestes Szaraku ? Juz nam smutno bez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Davis ma rację i co ważniejsze, ma przewagę nad innymi komentatorami brak korzeni tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciągle obecny kierunek zawężania wolności, zwiększania kontroli trwa od paru lat, również w innych państwach. U nas niestety przybiera karykaturalnie olbrzymie rozmiary

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.