czwartek, 5 stycznia 2017

A nie mówiłam

Od momentu, kiedy Kijowski zaczął miksować się z politykami PO i Nowoczesnej, wiedziałam, że temu człowiekowi nie można ufać. Jak ludzie ponoć inteligentni dali się wmanipulować w te jego gierki nie mam pojęcia, cieszę się, że nie uległam tej jego "charyzmie".
Dorosły człowiek utrzymywany przez rodzinę to szok, mający 80 tysięcy zł. długu w nie płaconych alimentach na swoje dzieci to kolejny szok, teraz wyszło na jaw, że facet ukradł 90 tysięcy zł, ze składek lemingów. To dopiero szok. Nie dość,że alimenciarz to kłamca i oszust. Wystawiał sobie faktury na rzeczy ,których nawet nie robił, bo stronę internetową za darmo zrobił i obsługiwał Jerzy Pogorzelski. Przez tą menelską mordę nawet słowo przepraszam nie przeszło, tylko jakiś bełkot o ataku i prowokacji. Ciekawa  jestem jak się teraz czujecie lemingi? Pójdziecie w zaparte za swoim guru czy staniecie na wysokości zadania i odetniecie się od tego oszusta,którego celem było przypięcie się do koryta.
Ruch oddolny czyli obywatelski nie powinien kumać się z żadną partią, być prawdziwą opozycją i pokazywać swoje niezadowolenie, ale nie pod auspicjami partii i nie manifestować li jedynie w kwestiach, które narzuca lider, a inne sprawy olewać tak jak to robił do tej pory KOD. 

6 komentarzy:

  1. Anonimowy10:03:00

    Cały ten KOD to zbieranina utyskujących za odsuniętym korytem spasionych kocurów, np z PO. PO miała 8 lat by cokolwiek zrobić i przede wszystkim mogła postawić karakana i zero przed Trybunałem Stanu, ale Kopaczowa nie wzięła udziału w głosowaniu i teraz utyskuje... Wypomniałem to Szejnfeldowi na FB. Czemu nie odpowiedział? Sobiepaństwo z chamstwem nie rozmawia?
    Są naprawdę inne opcje: Zieloni, Razem, Zmiana, ktokolwiek kto nie był jeszcze u żłoba...
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka19:38:00

    Wedrowczyk-
    Nie "caly" KOD - wez pod uwage, ze duzo ludzi po prostu poszlo na te manifestajce to "ktos" wreszcie je zorganizowal, skrzyknal obywateli, zeby mogli sie wypowiedziec (nie przez internet) "na zywo", zeby mogli pokazac, ze to co robi KAczynski i s-ka absolutnie jest dla nich nie do przyjecia. KOD to tylko "instytucja" organizujaca. Gdyby nie postal KOD to powstaloby inne stowarzyszenie/organizacja. Wiec nie wszyscy uczestnicy tych KODowych protestow byli z KODu lub sie z KODem utozsamiali. Mowisz, ze sa ZIeloni, Razem lub inni.. Gdzie? Nie widac ich, nie slychac, cos tam sobie pocichutku pitola w internetach, czasem nawet w jakim programi TV. POmijam juz fakt, ze program ekonomiczny i gospodarczy Razem jest dla mnie nie do przyjecia (ale to moje osobistge liberalne poglady na gospodarke). Zwroc uwage ne srednia wieku na manifestacjach KOD-u: tak jako co najmniej 50+. Mlodych prawie nie ma, bo oni "zbawiaja" swiat komentarzami w necie, a ci starsi nie maja juz tyle sily ani wiedzy,zeby samemu sie zorganizowac. Wiec po prostu wykorzystali okazje, ktora ktos im stworzyl.
    Co do PO - absolutna racja, mogli zrobic duzo - nie zrobili nic - i dostali za to po lapach.
    Kijowskiego nie komentuje, bo nie wnikalam w temat, nie znam sprawy - jesli jest tak, jak napisales, to facet skompromitowal sie calkowiecie (i powinien grzecznie przeprosic, forse oddac i zniknac).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że Kijowski nie ma zamiaru znikać, on się nie czuje winny, on by chciał do koryt się dostać. Człowiek bez honoru.

      Usuń
  3. Anonimowy11:17:00

    Głosowałem na partię Razem. Tym razem wybiorę Zmianę. Nie jestem typowym klikaczem, co to mądrzy się na fejsbuku. A to, że innych partii mało w mediach, nie jest jedynie ich winą... Od 2005 roku polska scena tak się spolaryzowała, że są tylko pis i po, oczywiście w świadomości ludzi. Taką sieczkę z mózgów im zrobiono.
    Wędrowczyk
    PS 1. Na partię Razem nie oddam głosu, ale nie z powodu poglądów demokratycznych. Przyklaskuję ch pomysł, że zagraniczne korporacje powinny płacić podatki w kraju. Nie podoba mi się pomysł sprowadzania "uchodźców", z którymi podczas pobytu w UK miałem aż nadto do czynienia.
    PS2. W przeciwieństwie do niektórych krzykaczy ja zjechałem do kraju (choć prawdopodobnie wrócę ponownie i to na dłużej...). A i znam takich, co to psioczą i kłapią, siedząc w Niemczeczh czy Jułesej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Partia Zmiana to pro-Putinowscy komuniści!
      Partia Razem nie jest aż tak zła, ale nie ma w ogóle pomysłu na politykę zagraniczną i sa zbyt młodzi, i nie doświadczeni w polityce.
      Ja optuję za Nowacką .

      Usuń
    2. Ja jak ty, atkabe.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.