piątek, 6 stycznia 2017

Święto ż(kr)uli

Deklarowane przez żuli w ornatach miłosierdzie to puste słowa, ich miłosierdzie sprowadza się do szczucia i wręcz namawiania do popełnienia przestępstwa. Homilie żuli pełne są nienawiści nie tylko w stosunku do obcych , choć obcym w tym kraju jest każdy ,kto nie popiera władzy i kościoła, ale i do własnych obywateli.
Nie ma dnia, aby w tym kraju nie doszło do incydentu na tle rasowym, czy też ideologicznym, że tak powiem. Strach wyjść z domu , bo nie wiadomo, kto i z jakich pobudek może nas zaatakować.
Chuligański incydent w warszawskim metrze. Według relacji jednego z internautów, ubrany na sportowo mężczyzna, opluł chłopaka, który na plecaku nosił naszywkę z hasłem "przeciwko przemocy i rasizmowi". Kiedy wychodził z pociągu metra miał krzyknąć w kierunku poszkodowanego: "tylko na to zasłużyłeś, lewacka ku..o".

W nocy z poniedziałku na wtorek pobity został Pakistańczyk Asmat Ullah, mieszkaniec Ozorkowa w woj. łódzkim. Szedł po papierosy, gdy zaczepiło go czterech mężczyzn.
– Mówili do mnie: „Osama, Osama!”. Nie bardzo rozumiałem, o co chodzi. Spytali, czy jestem muzułmaninem. Gdy odpowiedziałem, że tak, zaczęli mnie bić – opowiadał po wyjściu ze szpitala.

We wtorek w Legnicy pobito pracownika baru z kebabem. Alhmin Bedrry pochodzi z Bangladeszu, ma ciemną skórę. Na przystanku autobusowym w pobliżu dworca PKP uderzył go nieznany mężczyzna. – Wysiadałem z autobusu. Już przy wyjściu usłyszałem coś w języku polskim, później nagle dostałem bardzo mocny cios w szczękę. Kompletnie nie wiem, za co .

 W nocy z wtorku na środę doszło do drugiego w tym roku ataku we Wrocławiu. Ktoś wybił szybę i wrzucił butelkę z benzyną do baru z kebabem Kuki Pizza. Wybuchł niewielki pożar, spalił się fragment podłogi. Lokal prowadzi Egipcjanin, który mieszka we Wrocławiu osiem lat. Ma tu narzeczoną, z którą wychowują 11-miesięczną córkę.

 Kolejny bar z kebabem został zaatakowany w poniedziałek. Zamaskowany mężczyzna podbiegł do baru Kebab House we Wrocławiu i ciężkim przedmiotem wybił szybę. Właściciel wezwał policję, ale sprawca uciekł. – Ja wiem, że wszystkim się kebab kojarzy z Arabami i stąd ten atak, ale ja jestem z Kurdystanu i nigdy nie byłem muzułmaninem – mówił „Gazecie Wrocławskiej” Serdar Darwish, menedżer lokalu.

 Ten rząd nie zrobi nic, by przerwać idącą fale chuligańskiego rasizmu. Kościół też nie. Kto się temu przeciwstawi? 
W cztery dni dokonano 6 napadów na tle rasistowskim, ale minister Błaszczak nie widzi problemu. To jet margines marginesu mówi. Być może ten margines sięgnie kiedyś i jego, mam taką cicha nadzieję.
Na FB prawdziwi patrioci wypisują Fuck Islam, a dlaczego nie napiszą Fuck katoli, czyżby właśnie dlatego, że są katolami, a ta chora religia nauczyła ich tej nienawiści. Polscy katolicy są takimi samymi groźnymi fundamentalistami jak muzułmanie. Popełniają zbrodnie na własnych obywatelach, biją żony, zabijają niemowlęta, gwałcą,obcinają głowy, zakopują żywcem . Polski katolicyzm, czyli ten chamski folklor jest najgorsza forma katolicyzm z jakim się kiedykolwiek spotkałam. Polscy katolicy vel prawdziwi patrioci mają przyzwolenie od kościoła i od państwa na agresję, ksenofobię, rasizm , antysemityzm. Zastanawialiście się dlaczego tak się dzieje? Ja się zastanawiam, ale biedą, brakiem perspektyw, czy edukacją skończoną na poziomie gimnazjum nie da się wszystkiego wytłumaczyć, więc jaki jest powód tego co się tutaj dzieje?
Głupi ciemny lud , przy kilkunastostopniowym mrozie wyległ na ulice pląsać w chocholim tańcu z ciapatymi królami.Jakaż to kurwa hipokryzja , jakaż ciemnota. A wypasione żule odbijają swoje demoniczne oblicza w świetle tej durnej władzy, dumnie kroczącej u ich boku.

 

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze nie znudzi ci sie pisanie, uwielbiam twoje obserwacje. Zawsze w punkt, a nie czesto zdaza sie ze zgadzam sie z czyims pogladem w 100%.
    Nie mieszkam w Polsce od 26 lat, z krotkimi przerwami, wiec to za pomoca netu sledze co sie dzieje, czytajac prase i komentarze. No i tutaj szacun wielki bo twoje sa najlepsze!
    Serdecznie pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak toya mam nadzieje, ze nie przestaniesz pisac, bo w sumie to tylko od Ciebie mozna sie dowiedziec co sie naprawde dzieje w Polsce.
    A na tym zdjeciu to w pierwszym rzedzie mlode pokolenie moherow :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka19:42:00

    To chyba polski "narodowy" charakter - ksztaltowany przez setki lat, sarmacka wolnosc i narod wybrany.
    "A Jezus nigdy nie byl Zydem" (jak napisal pewien geniusz "patriota" na FB), tak....

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.