piątek, 16 stycznia 2015

Realia RP cd.

Nie rozumiem , może jestem opóźniona , nie wiem, ale jak to jest, że komunista, członek PZPR, SLD, czyli lewicowiec, a tu pogrzeb z klechami i to nie byle jakimi , ale biskupami, całą wierchuszką PO i całym niemal rządem.Nie wiem, może jak przyjdzie potrzeba to i ja się nawrócę, któż to wie, więc nie osądzam, ale się dziwię., bo to nie pierwszy komuch, który nagle się nawrócił.
Zawsze ceniłam sobie Oleksego za jego spokój, rozwagę , mądrość wypowiedzi, takt. Żałuję, że tacy ludzie odchodzą, a takie gnojojady jak Wipler, Gowin, Wróbel, Pawłowicz, etc. zostają i robią cyrk z Sejmu. To jest gorzej niż przykre, że my wybieramy takie łachudry , taki margines , takie intelektualne dna na swoich reprezentantów. To co działo się ostatniej nocy w Sejmie zapisuje nas w poczet takich państw jak Ukraina, Bułgaria, Węgry, Rumunia. Tam jeszcze sobie po mordach dają, ale już niebawem i u as to nastąpi. Z resztą nasze społeczeństwo mentalnie nie odbiega od tych wymienionych nacji. Zawsze twierdziłam, ze bliżej nam do zacofania niż do cywilizacji. I to pod każdym względem.

Duda, idzie dalej z szantażem, ogłasza pogotowie strajkowe, cały kraj ma stanąć , wow, czyżby powtórka z 1980 roku?? Nie sądzę. Pani premier powiedziała A, czas powiedzieć B i to z całą konsekwencją. Ja nie solidaryzuje się z górnikami, ani ze szczujną czyli związkami zawodowymi. Gdyby to ode mnie zależało to zdelegalizowałabym wszystkie związki zawodowe i zrobiła to co jest najlepsze dla kraju, a nie dla jednostek.
Co zdziwieni? No cóż , nigdy nie podziałałam, że jestem socjalistką, komunistką, wręcz przeciwnie . Być może za długo przebywałam za granicą, dlatego żadne płacze, żądania i roszczenia nie robią na mnie wrażenia.

Populistyczny PiS oferuje nie tylko rozwikłanie problemu kopalń, ale również oferuje pomoc dla tzw."frankowców" czyli tych wszystkich idiotów, którzy wzięli kredyty we frankach szwajcarskich. Za głupotę się płaci i tyle.

3 komentarze:

  1. Anonimowy23:21:00

    Oleksy miał specyficzne poczucie humoru. W ostatnim swoim wywiadzie sprzed kilku tygodni wyraźnie zaznaczył, że Bóg jest mu obojętny, ale "Wszystkie komuchy miały kościelne pogrzeby! Ci, co jeszcze żyją, też będą mieli."

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:06:00

    Oleksego ceniłem tylko za wyważenie i kulturalne prowadzenie dyskusji. Skompromitował się taśmami Gudzowatego i umizgiwaniem do klech.
    Duda... Dziwny osobnik. Taki drugi Śniadek. Bo odpowiedzcie sobie sami na pytanie, czy ktoś, kto zarabia ponad dziesięć tysięcy miesięcznie, ma mieszkanie służbowe, auto+szofer służbowe i jest członkiem jakiejś tam rady nadzorczej, może walczyć o prawa uciskanych roboli? Wolnego! Ciekawe czy kozaczy tak samo w tej spółce, w której zasiada jako CZŁONEK rady nadzorczej...
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Atka, przed śmiercią wielu ludzi głupieje i nawraca się na te wszystkie miazmaty chorego mózgu zwane religią. Tak to bywa, kiedy śmierć u dupy...

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.