środa, 4 grudnia 2013

Obłęd

Obłęd polega na tym, że jesteśmy jacy jesteśmy. To jest wręcz upokarzające , że w większości Polacy są ksenofobami, homofobami, rasistami, narodowcami i antysemitami.
Dzisiaj słuchałam , chyba po raz ostatni audycji w radiowej trójce, " za a nawet przeciw", w której prowadzący Kuba Strzyczkowski , zadał pytanie " czy w Polsce mamy dyktaturę mniejszości seksualnych?"
Dlaczego nie zadano pytania czy mamy dyktaturę kościoła katolickiego? Ano dlatego, że po pedałach i lesbach można sobie jeździć jak po łysej kobyle, przecież to są zwyrodnialcy, zboczeńcy, chorzy psychicznie pod ludzie, ich trzeba eliminować, najlepiej w komorach gazowych. Lesby trzeba gwałcić, bo niewiedza co dobre, wspaniałe i przyjemne, a pedałów zmuszać do robienia dzieci.
Tak żenującej, opływającej nienawiścią audycji dawno nie słyszałam. prowadzący napawał się wręcz tymi ściekami płynącymi z ust słuchaczy, którzy domagali się eksterminacji zwyroli.  Jakoś nikomu w tym chorym , pojebanym państwie nie przeszkadzają pedofile, którzy bawią się łechtaczkami małych dziewczynek, czy penisami małych chłopców, ale wszystkim przeszkadzają dorośli ludzie, którzy kochają tę samą płeć. To jest, powiadam wam , dokszty zwyrodniały kraj. Z braku żydów w tym kraju ich miejsce zajęły osoby homoseksualne, gdyby bezkarnie można było smażyć pedałów na stosie to by się ich smażyło ku uciesze gawiedzi.

Pani Ewa Wanat, swego czasu, dziennikarka otwarta, śmiała, odważna, poruszająca wszelkie tematy, po przejściu do RDC, stała się inna. Ubolewa nad tym, że społeczeństwo wyśmiewa się z wzrostu Kaczyńskiego. Ta pani nie rozumie, że nie chodzi o wzrost tego konusa, ale jego mentalność i mentalność wszystkich , którzy już dzisiaj wołają "Jarosław Ukrainę zbaw". Przykre jest to, że tacy ludzie jak pani Wanat, poświęcają czas na takie wpisy , jeżeli, ktoś czegoś nie rozumie to się nie czepia, siedzi cicho i czeka na swoje 5 minut.

Ja osobiście mam już dosyć kwestii Ukrainy, szczerze, gówno mnie Ukraina obchodzi i nie życzę sobie aby podświetlono PKiN w kolorach ukraińskiej flagi. Tyle.

9 komentarzy:

  1. "Trójki"nie słucham od dawna, a właściwie od czasu, kiedy stała się pisiacką szczekaczką. JEDYNKI nie słucham w niedzielne ranki, bo rzygać mi się chce od tego ultrakatolickiego pierdolenia pp. Orłowskich. Para pojebów opowiadająca dyrdymały w stylu Radio-co-ma-zawsze-ryja. Natomiast bardzo lubię DWÓJKĘ - porządna muza, mało katolskiego pieprzenia. Polecam.
    Dziennikarze to też ludzie i na widok kasy reagują jak większość ludzi w tym kraju - głupieją. Poza tym do tej roboty trzeba mieć charakter...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słucham Tok fm, pan łasiczka ma super ciekawe audycje, a w niedzieke słucham pania Sumińska, polecam. Muzyke słucham albo na RMF Classic, albo na Radio nostalgia. :_))

      Usuń
    2. No niestety, na moją wiochę to nie dociera... :-(

      Usuń
  2. Anonimowy19:41:00

    Kiedyś kultowa "Trójka" zeszła na psy. "Jedynkę" słucham tylko w
    trakcie Lata z Radiem. Jest jak jest, ja póki tu jestem, nie poddaję
    się skurwysynom. Klechom nie kłaniam się do kolan, w zasadzie w ogóle
    ich olewam, zakonnice tak samo. Śmieję się słuchając narodowców albo
    mądrali, co to przyczyn całego zła szukają w Żydach, których ledwie
    garstka została w tym kraju. Jeden z prymitywów orzekł, że za granicę
    nie pojedzie, bo nie zamierza "jebać na żyda". Na moje pytanie, skąd
    ma pewność, czy jego/nasz obecny pracodawca nie jest Żydem, nie umiał
    odpowiedzieć. W zasadzie coś burknął pod nosem. Coś w stylu "spierdalaj" i tyle. Głupota i niewiedza, wrodzony/nabyty prymitywizm to jest to, czym można zwalczyć niektóre z patologii trawiących ten kraj.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19:43:00

      Głupota i niewiedza, wrodzony/nabyty prymitywizm, oczywiście ze strony prawicowych i kleszych matołów. Można to wykorzystać, bo prawicowcy i podnóżki klechów nie umieją prowadzić rzetelnych dyskusji, roszcząc sobie prawo do jedynej absolutnej prawdy, w czym na przełomie sierpnia i września utwierdził mnie niejaki anonimowy, który przychodził tu, bo nie miał przyjaciół i który zapewne chciał nas nawracać na swoją "jedynie słuszną" kleszo - prawicowo - narodowo - łupaszkową ideologię.
      Wędrowczyk

      Usuń
  3. Anonimowy08:28:00

    Trójka zeszła na psy, bywa , że słucham ( albo odtwarzam z podcastów) debaty w TOK FM. Dwójka, niestety nie ma pieniędzy, zaprzestała transmisji on line ważnych wydarzeń muzycznych, dobre są słuchowiska i czasami aktorzy znakomicie czytaja prozę. Jedynka należy już( póki co nie formalnie)
    do rozgłośni Rydzyka. Czekam , kiedy dziennikarze tv przestaną pokazywać co kilka minut Jarkacza i wręcz onanizować się tym co bredzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:39:00

    Jestem księdzem, mam chłopaka i szczerze gardzę zbrodniczą organizacją dla której przyszło mi pracować. P. S. Boga tam nie spotkałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poszedłeś tam pracować bo...?

      Usuń
    2. Skoro tak bardzo nią gardzisz, to dlaczego w niej pracujesz?

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.