poniedziałek, 5 maja 2014

tylko ludzie kurwy

jak mawiał marszałek i miał rację. Jakiś czas temu Newsweek opublikował wywiad z dwiema kobietami , lesbijkami, wychowującymi dziecko. Potem posypały się gromy, wyzwiska, porównywanie do pedofilek i chorych psychicznie itp, jak to w tym kurewskim narodzie bywa. Kobiety zdecydowały, że w RP nie ma warunków na normalne życie i wyemigrowały. Teraz mieszkają w Anglii. Newsweek ponownie opublikował wywiad z nimi. Wiedzie im się lepiej, choć kokosów nie ma, nie ma też wyzwisk i zbędnych komentarzy, planują ślub, który jest w Anglii legalny dla osób tej samej płci. Ale to nie podoba się polskim kurwom. Jedna taka zapowiedziała, że poprosi polskie placówki dyplomatyczne o zbadanie warunków, w jakich mieszka ich syn. Ta męska kurwa dodała, że " Dzieci wychowywane w związkach homoseksualnych narażone są na zaburzenia psychiczne, częściej podejmują próby samobójcze." Mnie ciekawi, skąd wzięły się zaburzenia psychiczne u tego bydlaka, katolickiego nomen omen. Może był molestowany przez księdza, albo tatusia, albo przez te degeneratki siostry zakonne?
Ale nie tylko on ma takie psychiczne zaburzenia, większość narodu polskiego zwanego kurwami je ma. Słuchając dzisiejszej audycji o konwencji , o której pisałam w poprzednim poście, większość nie widziała powodu aby taką podpisywać, bo kobietom krzywda się w tym katolickim państwie nie dzieje, a do przemocy dochodzi jedynie w domach lesbijek i gejów. To jest naprawdę mocno schorowane społeczeństwo i nic i nikt je nie uleczy , przynajmniej przez następne 100 lat. Ta swołocz doprowadzi do tego, że w tym smutnym, przykrym, ksenofobicznym, rasistowskim, homofobicznym i katolickim kraju pozostanie tylko garstka mądrych, cywilizowanych ludzi , którzy z różnych przyczyn wyjechać nie będą mogli . Nie bezrobocie, nie niskie pensje, nie rosnące wydatki zmusi całą resztę do emigracji, ale ta stęchlizna i ten zaduch ziejący ze strony kościoła, i jego przydupasów, który ciągle tylko podjudza do nienawiści.

14 komentarzy:

  1. Obeliks19:48:00

    Obawiam sie Atka ze nawet i 100 lat bedzie malo.
    Ten narod jest kompletnie niereformowalny.
    Choc rzyznam Ci sie ze nie mam zdania ani na tak ani na nie jesli chodzi o adoptowanie dzieci przez pary homoseksualne. Po prostu sie na dzieciach w ogole nie znam wiec sie nie wypowidam :).
    Nie mam zadny i nie mam zamiaru miec wiec wiem o wychowaniu dzieci mniej wiecej tyle co o niuansach lingwistycznych narzecza kurdyjskiego.
    Ale czasami jak czytam rozne wiadomosci i inne historie z tego kraju, lub nawet chodze do polskich sklepow tutaj to autentycznie wstyd mi ze jestem polakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te dziewczyny nie adoptowały dziecka, jedna z nich go urodziła. Większość par lesbijskich ma po prostu swoje dzieci.Ja uważam, że skoro dzieci mają się wychowywać w patologicznych rodzinach, lub w sierocińcach prowadzonych przez sadystki zakonnice to lepiej będzie im w domu z dwiema mamusiami , czy dwoma tatusiami, przynajmniej będą chciane , kochane i rozpieszczane.

      Usuń
  2. Anonimowy21:29:00

    Kto wie czy ten wywiad przeprowadzony przez - wedle mojej wiedzy - prawicowy Newsweek nie posłużył do rozkręcenia kampanii nienawiści. A co do Wolaków - prawda, ten naród jest niereformowalny, uparcie tkwi przy swoich schematach, jak te krowy i nie umie przyznać się do swoich błędów.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka01:30:00

    Witaj Atkabe,
    Bylam ciekawa czy trafisz na ten artykul. Nie czytalam pod nim komentarzy i nie mam zamiaru - nie bede sie denerwowac. Jedyne co bede robic, to trzymac kciuki za dziewczyny zeby im sie tam udalo.
    Nie wiem, jakie Ty masz plany, ale jesli keidykolwiek postanowicie wziac koty pod pachy i wyjechac to tez bede Was dopingowac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja emigrację już przerabiałam to raz, dwa jesteśmy już "wiekowe" i w naszym wieku emigracja nie wchodzi w rachubę.

      Usuń
  4. Anonimowy20:43:00

    Beata,z Twoich wczesniejszych wypowiedzi,wydawälo mi sie i wnioskowalem,ze jestes w posiadaniu obywatelstwa USA?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:26:00

    Ja przezylem 23 lata w PRLu i wydawalo mi sie,ze gdzies tak polowa polakow jest troche tepa,ale z reszta nie bylo tak zle.Mielismy obowiazkowe szkolnictwo do 17tego roku zycia,a nasi rodacy uwazali sie za najsprytniejszych i przemadrych. I co to sie przez te 30 lat porobilo? Czyzby wolnosc nie wyszla ludziom na zdrowie? Miec wolny wybor i wskoczyc z deszczu pod rynne.? Na moje szczescie ucieklem w pore z tego grajdola.I jedynie ,jak mam ochote,to moge sobie poczytac przez internet.Jakbym zagladal do innego Matrixa.
    -z-

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj wszedłem przypadkiem na jakiś kanał TV, w którym akurat wypowiadał się Pan Biedroń. I jakiz to był szok dla jego rozmówcy - chyba jakiegos idioty z PiS - kiedy ten oświadczył, że w polskim prawie NIE MA żadnych przeciwskazań co do adopcji dzieci przez pary les i gay. Prowadzący się zakrztusił, adwersarz zapienił. A swoją drogą Atkabe, proszę nie wyzywaj takich kanalii od kurew, bo kurwa to kobieta i to ciężko pracująca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy09:25:00

    Polecam lekturę artykułu na stronie - http://www.grzybypl.blogspot.com/2014/05/refleksje-na-1-2-3-i-9-maja.html - ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:32:00

    Atkabe powiem wprost nierozumiem jak osoba tak inteligentna jak ty może reprezentoważ tak prostackie poglądy. Naprawdę uwarzasz że winny całemu zła na świecie jest kościuł katolicki i prawica która zresztą właśnie wyciąga rękę na zgodę
    http://dorzeczy.pl/id,2492/Pogodzic-sie-z-homoseksualista.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem kim jesteś, ale skoro wierzysz w te wierutne brednie o pogodzeniu się z "pedałami" to wybacz , ale twoja naiwność mnie powala. I kto ma tu prostackie poglądy???

      Usuń
  9. Anonimowy16:34:00

    Atkabe powiem wprost nierozumiem jak osoba tak inteligentna jak ty może reprezentoważ tak prostackie poglądy. Naprawdę uwarzasz że winny całemu zła na świecie jest kościuł katolicki i prawica która zresztą właśnie wyciąga rękę na zgodę
    http://dorzeczy.pl/id,2492/Pogodzic-sie-z-homoseksualista.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi drodzy mam taka prośbę do was, czy moglibyście podpisywać swoje posty choćby jedna literka albo wymyślonym imieniem czy pseudonimem, ułatwi mi to odpowiadanie na wasze posty. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.