sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie



Jaki rok 2016 był dla tego kraju , każdy widzi,bo tego doświadczył. Ogólnie uważam, że był to jeden z najgorszych jakie pamiętam rok. Jak wynika z sondaży coraz więcej ludzi się boi i jest niepewna jutra, bo rządy PiSu mogą przynieść wszystko co najgorsze. Destabilizacja, brak zaufania ze strony innych państw, przede wszystkim dalszy ciąg rozmontowywanie demokracji.
Przed Sejmem znowu zaczęli stawiać barykady, ta władza boi się suwerena, boi się bo wie, że wszystko co robi jest niezgodne z prawem. Nie będę wyliczała czego już ta władza się dopuściła, bo robię to w każdym wpisie na tym blogu.
Z tego co wyczytałam w następnym roku czekają nas masowe podwyżki wszystkiego. Podrożeje gaz, paliwo, OC, a co za tym idzie żywność i inne produkty. Nie będę wróżyła z fusów, ale mam nadzieje , że wyborcy PiS-u przejrzą na ślepia kiedy pomimo podniesienia płac i stawki godzinowej zacznie im brakować w portfelach. Nie oczekuje przyspieszonych wyborów parlamentarnych, bo i po co i tak nie ma na kogo głosować. Lewica jest jeszcze za słaba, aby cokolwiek osiągnąć. A przecież żaden normalnie myślący człowiek nie zagłosuje na inną wersję PiS-u czyli Nowoczesną czy PO.
Oczekuję, że Polska będzie traciła w oczach świata, będzie pośmiewiskiem,że będziemy odsuwać się coraz bardziej od Unii i wchodzić w łapy Rosji, co skutecznie umożliwi nam Macierewicz.
Do głosu ,dzięki partii rządzącej doszli narodowcy i faszyści zwani kibolami. Prokuratury rządzone przez Ziobrę coraz częściej umarzają sprawy związane z rasizmem, ksenofobią, antysemityzmem itp. Tłumaczenia pewnych zachowań owych faszystów przez prokuraturę są kuriozalne i zawsze takie same. Niestety,, ale "brunatnienie" naszego państwa będzie postępowało.
Ogólnie patrząc ten rok był rokiem okropnym dla polityki i gospodarki nie tylko u nas.

Dla mnie osobiście był to najgorszy rok odkąd pamiętam. Najpierw straciłam mamę, potem ciężko zachorowałam, ale kilka dni temu straciłam tatę. Gorzej chyba być nie może. Cieszę się, że ten rok odchodzi za kilka godzin. Mam nadzieję, że ten nowy będzie lepszy.
Życzę sobie i wam wszystkim przede wszystkim zdrowia. Jak jest zdrowie to inne rzeczy same przyjdą. Życzę wam spokoju, tolerancji, miłości, rozwagi, rozsądku , spełnienia marzeń.
Najlepszego w Nowym Roku


3 komentarze:

  1. Najlepszego dla Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:17:00

    Sto lat! Może być różnie, ale to tylko "zasługa" bandy debili, która głosowała na pis.

    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka19:21:00

    Witaj Atkabe,
    Moje najszczersze wyrazy wspolczucia po stracie Rodzicow - nie wiedzialam :(
    Mam nadzieje, ze z chorba sobie poradzilas i czujesz sie juz dobrze.
    Serdeczne zyczienia, zdrowia przede wszystkim i oby 2017 byl lepszy niz 2016.
    Chcociaz wiesz, ze nie zgadzm sie z Toba w kwestiach gospodarczo-ekonomicznych (ale absolutnie sie zgadzam w sprawach bardziej spolecznych) i jestem lemingiem, to zyczenia najlepszego dla Ciebie i Twoich najblizszych (oraz futrzakow) ze szczerego serca, prosze przyjmij.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.