środa, 23 kwietnia 2014

Histeria już się zbliża

już puka do naszych drzwi. Miałam nie pisać, bo co za dużo to nie zdrowo, ale ...anonimowy zadał mi pytanie skąd moja obsesja  kościołem katolickim? A ja zadam pytanie skąd wasza obsesja JP II? Mogłabym w bólach zrozumieć tę waszą obsesję, gdyby ten facet zrobił coś wyjątkowego dla świata, dla ludzkości, ale to by l zwykły aktorzyna i to mierny, który wykorzystał to w grze o wasze uwielbienie. To był facet , który za życia uwielbiał wręcz patrzeć na swoje pomniki, zwykły , próżny sybaryta. Facet , który za życia skazał miliony ludzi na śmierć , poprzez swoje widzimisię względem prezerwatyw na ten przykład. To był facet , który uwielbiał zbrodniarzy typu Franco i Pinochet, fotografował się z nimi, poklepywał ich po  plecach i podawał im rękę. To był facet dzięki któremu mamy takie , a nie inne obostrzenia w sprawie aborcji, mamy jakieś średniowieczne paragrafy skazujące ludzi za obrazę uczuć religijnych, mamy farmaceutów, którzy nie chcą sprzedawać takich czy innych leków, bo są niezgodne z ich sumieniem.
To nie ja mam obsesję , ale wy, katolicy, jesteście absolutnie pozbawieni jakiegokolwiek rozsądku , kult jednostki całkowicie zaćmił wasze umysły i to jest zatrważające.
Polski Sejm chce uchwalić ustawę, na kanonizację, która brzmi:
“Sejm Rzeczypospolitej Polskiej wyraża nadzieję, że kanonizacja Ojca Świętego Jana Pawła II będzie dla wszystkich Polaków okazją do radosnego i solidarnego świętowania, a także zachętą do głębszego poznania Jego intelektualnej i duchowej spuścizny oraz do podejmowania i kontynuowania Jego dzieła. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej apeluje do wszystkich członków narodowej wspólnoty o godne uczczenie tego wydarzenia”.


To jest kpina z narodu i  z demokracji . JP II nie był i nigdy nie będzie dla normalnego, rozumnego człowieka żadnym autorytetem. Ja nie zawdzięczam temu człowiekowi nic, poza utratą świeckości tego państwa. W zasadzie gówno mnie to obchodzi  kim był ten człowiek dla was, ja chce aby ście dali mi spokój , abyści enie prześladowali mnie 24 godziny na dobę opowadaniami o tym facecie, nie pokazywali w publicznej telewizji archwalnych dokumentów z jego aktorskich pielgrzymek itp.
Huj mnie obchodzi to, że jakaś tam Kożuchowska, Musiał , Chodakowska szczają po gaciach bo mogą otwarcie wielbić Pana i JP II. Ja chce żyć w normalnym, świeckim państwie. Zachowajcie tę swoją wiarę dla siebie, przestańcie się z nią obnosić i ją promować. Polska nie jest państwem wyznaniowym, chcecie państwa wyznaniowego to wypierdalajcie do Arabii Saudyjskiej , albo do Watykanu , dajcie nam normalnie żyć.  My normalni ludzie nieskalani wasza obsesją i głupotą mamy prawo do normalnego życia, nie wedle waszych chorych zasad, waszej pseudo etyki, waszej hipokryzji i waszej nienawiści.
Jak dacie nam żyć po ludzku i nie będziecie się wpieprzać w nasze sprawy to ja przestanę wyciągać wasze brudy  i waszego kościoła na światło dzienne. Amen.


12 komentarzy:

  1. Anonimowy22:32:00

    Nie znosilem tego goscia,jego lisiej podstepnej mordy.
    Habsburg Karl I ,ten co wywolal pierwsza wojne swiatowa
    i wydal rozkaz uzycia gazu bojowego,zostal beatyfikowany przez JP2.
    -z-

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:38:00

    Atkabe mnie nie przeszkadza to że krytykujesz kościuł tlko to że wrzucasz wszystkich do jednego wora co jest głeboko niesprawiedliwe. A to że media wyglądają tak a nie inaczej to miej pretensję do tego faszysty Michnika !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze to , może i masz rację z tym , że wszyscy katolicy dostają ode mnie po równo, ale normalnych katolików w tym kraju jest może 1% reszta to jakaś zdewciała, pogięta umysłowo swołocz.

      Usuń
  3. Atkabe - 100/100! To, co się wyrabia w tym kraju, to już paranoja. Ale widać, że czarnym skurwysynom zaczyna się palić grunt pod nopgami i ich politycznym podnóżkom też, więc robią Polakom pranie mózgów - a nuż się to przełoży na punkty wyborcze? Bo o to w tym cyrku chodzi, by czarni ich poparli, a głupi naród ich wybrał na kolejne lata do koryta. I wybierze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:55:00

    Dla kraju się zasłużył pomagając obalić komunę jak dla mnie nie był zły , jestem ateistą ale czyjeś poglądy mi nie przeszkadzają i uszanuje każde , znał 12 języków uzdolniony człowiek podobno miał dziecko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to, że znał języki obce to dobrze, ale komunizmu to on nie obalił i nie był dobrym człowiekiem, był złym papieżem, który uwstecznił rozpoczętę przez jana XXIII reformy i wrócił do tego skostniałego , pruderyjnego kościoła, z którym poprzez Sobór Watykański II papież Jan XXIII walczył. Wyświęcenie jp II z J XXIII to jest upokorzenie dla JP II i jego myślących oczywiście wyznawców, bo swołocz tego i tak nie rozumie.

      Usuń
    2. Anonimowy12:39:00

      Anonimowy z 19.55 @
      "Dla kraju się zasłużył" zwłaszcza po 1 IX 1939 siedząc pod stołem, podczas, gdy jego rówieśnicy walczyli, ginęli, cierpieli za OJCZYZNĘ.
      I w końcu tchórzostwo nie jest ścigane z urzędu i karane, tylko po co potem odmieniać słowo OJCZYZNA przez wszystkie przypadki?
      Obłuda jak Himalaje.
      To rotmistrz Pilecki, "Nil", "Inka" i tysiące im podobnych zasługują na pomniki, szacunek i miejsce w historii, a nie obłudny, próżny jotpedwa.

      Usuń
    3. Anonimowy12:44:00

      "Wyświęcenie JP 2 z J XXIII to jest upokorzenie " dla J XXIII !

      Usuń
  5. Anonimowy godz. 19:55 - przeczytaj ponownie to co napisałeś - na pewno wszystko w porządku??
    No niestety faktem stała się żenująca uchwała sejmu, przeraża mnie zarówno treść- bezsensowny bełkot, jak i liczba (p)osłów głosujących za...........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy05:48:00

      Przecież tu chodzi tylko o to, by podlizać się czarnym i uzyskać ich poparcie przy wyborach. I o nic więcej - klasyczne zagranie pijarowskie...

      Usuń
  6. Anonimowy - komunę to obalił Reagan z Gorbaczowem, a nie JP2, którego zresztą wybrano na polecenie z Waszyngtonu. Bo taka była potrzeba i Wojtyła był pionkiem, którego wprowadzono na szachownicę w odpowiednim momencie. I to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. heretyk14:35:00

    Ostro "pojechałaś" Atkabe, ale zgadzam się z tym co napisałaś. W moim mieście stoi ogromny pomnik JPII, poczerniały, obsrany przez gołębie ( a był w tym miejscu piękny ogród - teraz jest betonowy plac). Nie mam szacunku do tego człowieka, widziałem na filmie jak beszta publicznie klęczącego przed nim starszego księdza - groził palcem i miał bardzo zawziętą minę( to był ksiądz z Teologii Wyzwolenia). Później wymieniał uśmiechy z Pinochetem - ohyda. Szybko nie otrząśniemy się z tego nieszczęścia jakim był dla naszego kraju jego pontyfikat. Pozdrawiam serdecznie i nie denerwuj się tak bardzo - szkoda zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.