środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie

Nie, nie będzie podsumowania, wszyscy coś tam podsumowują, potem jeszcze przyrzekają, co to też nie zrobią w tym następnym roku i guzik z tego wychodzi. Jaki to był rok każdy wie, więc po co podsumowywać? Po co obiecać i tego nie spełnić?
Jestem na etapie zdumienia, zdumienia Sylwestrem, i tymi głupimi pytaniami, gdzie idziesz, co robisz? Nic nie robię, bo Sylwester to dla mnie kolejny dzień w kalendarzu, tylko trochę bardziej upierdliwy przez te wszystkie petardy . Z chęcią poszłabym spać jak zwykle o 22:00, ale jak, skoro za oknem walą jakby wojna wybuchła. Toteż oglądam filmy na DVD, gram w planszówki  i zajadam się wyśmienitym bigosem.
Czekam na jutro, czyli na Nowy Rok, na koncert z Wiednia, a potem na koncert z filharmonii warszawskiej, to jest miód na moje serce, nie ta tania tandeta dla mas , co roku ta sama, jakby ktoś nie zauważył.
Jeszcze nowe kalendarze nie wywieszone, ale media już szczują i pomagają jakby tu zaplanować urlopy , coby mieć mieć długieeeeeee weekendy w 2015. Paranoja. Ja proponuje coby ino w te długieeeeee weekendy pracować, a resztę dni mieć wolne.

Na blogu nie planuje zmian, będzie to co było, czyli antyklerykalizm przeplatany ze sprawami społeczno-politycznymi. Przed nami wybory i to podwójne, prezydenckie i parlamentarne. Będzie co pisać , ani politycy, ani klechy nie zawiodą. A i społeczeństwo da o sobie znać, biadoląc, narzekając  itd.
Tak więc moi drodzy życzę wam Dosiego Roku. Pomyślności, zdrowia, zdrowego rozsądku, cierpliwości, zrozumienia, tolerancji i miłości. Mam nadzieję, że będzie jeszcze liczniej odwiedzać bloga i komentować wpisy. To dzięki wam ten blog istnieje i niech tak pozostanie.


6 komentarzy:

  1. Anonimowy19:31:00

    Atkabe, Wszystkiego dobrego Tobie, Twej Towarzyszce i Kocurom. Więcej mimo wszystko uśmiechu - życie jest zbyt krótkie, by tylko się złościć. Nawet na debilizmy, jakie mają miejsce w tym kraju.
    Wędrowczyk
    PS. Nie udziela mi się sylwestrowy jebel, więc jak co rokunowy rok przywitam kamiennym snem. Do poczytania więc za rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Siego Roku, Atkabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy00:56:00

    Najlepszego Atko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku! I pisz dalej - nawet nie wiesz, jakie to jest potrzebne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Republikanka00:42:00

    Ojej!!! Atkabe!!! tez ogladasz koncert z Wiednia!!! Ja juz niestety nie - od kiedy wyjechalam za wielka wode (nie moge nigdzie znalezc transmisji z koncertu), ale jak bylam w Polsce to z moja mama i babcia przygotowywalysmy sobie pyszne sniadanie i ogladalysmy koncert co roku przeszczesliwe. Ciekawe czy w tym roku na widowni tez beda Japonki w jedwabnych kimonach (taka ciekawostka). Bardzo mi brakuje tego koncertu. I tylko zastanawiam sie jak dlugo jeszcze tv bedzie kupowac prawa do transmisji. Przeciez moze sie okazac ze lepiej jest w nowym roku zaprezentowac rozrowyke w rodzaju "rolnik szuka zony"...
    Pozdrawiam

    PS: a te dlugie weekendy i planowanie urlopow doprowadza mnie do szalu

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.