środa, 20 maja 2015

A jednak Bronek

Zaczęło się podchwytywanie mojego pomysłu pt. im gorzej tym lepiej, ale nie wszyscy , którzy chcą go realizować, czyli głosować na Dudę  zdają sobie sprawę z konsekwencji , jakie wygrana Dudy za sobą niesie. Większość chce głosować na Dudę , aby ukarać PO.
Sam w sobie pomysł ukarania PO jest żałosny, bo nie o to tu chodzi. To, że PO zostanie odsunięta od władzy wraz z Bronkiem, nie oznacza, że to oni będą tymi przegranymi, ale Polska i Polacy, właśnie.
No , cóż, głupich nie sieja , jak to się mówi.
Przeczytałam dwie rzeczy godne uwagi. Pierwsza to to, że Sejm zajmie 26 i 27 maja zajmie się ustawa o związkach partnerskich. Czyżby zbieg okoliczności ??
Druga, wyjście  Anglii z Unii, będzie ją kosztowało 56 mld. funtów rocznie. Ile będzie to kosztowało Polskę??? Już teraz Duda proponuje wydatki na poziomie 300 mld zł, których Polska nie ma, Polska nie ma nawet takiego budżetu.

Opodatkowanie zagranicznych firm i sklepów to wpływ raptem 50 mld. zł, skąd Duda weźmie resztę??
prawda jest taka ,że znikąd .


Kłamstwa Dudy są przeogromne, do tego jego jawny antysemityzm, pomimo teścia żyda, jest wręcz porażający, ale głupi lud to kupuje.
Dla mnie Duda, to zwykły krnąbrny chłystek, który od 9 lat blokuje miejsce pracy na Uj-ocie, a teraz blokuje miejsce w PE i ma to w dupie, ale ma do tego czelność, mówić , że polski rząd blokuje miejsca pracy. Mami i oszukuje górników i rolników obietnicami z kapelusza, a jak pokazują dane z PE to on głosował za zmniejszeniem dotacji dla rolników i zmniejszeniem dopuszczalnej emisji gazów cieplarnianych, co w efekcie zamyka kopalnie.

To, że mało kumaci emigranci będą głosowali na Dudę, bo mają Polskę w głębokiej dupie to zrozumiałe, bo dla nich gospodarka polski , czy też zasobność portfela pana X w RP  to rzecz mało ważna, dla nich liczy się patriotyzm i klękanie przed klechami.
To, że Polacy na złość PO chcą glosować na Dudę, a potem pewnie i na PiS to jest kuriozum.
Jak już pisałam, mnie to lata czy Polska zbankrutuje , czy nie, czy wyjdzie z Unii, czy Polacy będą mieli co jeść, czym spłacać kredyty, czy za in vitro będą siedzieć w więzieniu. Obawiam  się tylko jednej rzeczy, której nie życzę nikomu, żadnemu gnojowi, żadnemu złamasowi , żadnemu plującemu jadem kutasowi, ta rzeczą jest wojna, wojna z Rosją. Obawiam się, że duet Duda PiS swoją nieudolną chamską polityka doprowadzą do wojny. Dlatego też w drugiej turze wyborów zagłosuję na Bronka.

PS. Zaobserwowałam, że od czasu kiedy zajęłam się polityką na blogu , czytelników ubywa, ciekawe.

4 komentarze:

  1. Nie wiem jak glosuja emigranci, malo mnie to obchodzi, bo od czasu kiedy postawilam stope na amerykanskiej ziemi nie glosuje, nie mam nawet zadnego waznego polskiego dokumentu. Nie jest mi do niczego potrzebny, wiec olewam.
    Wrecz uwazam, ze prawo wyborcze powinno byc odbierane kazdemu kto przebywa za granica dluzej niz 6 miesiecy. W zamian za to zyczylabym sobie tylko ulatwienia procesu pozbycia sie obywatelstwa polskiego i juz byla bym cala szczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:35:00

    "PS. Zaobserwowałam, że od czasu kiedy zajęłam się polityką na blogu , czytelników ubywa, ciekawe."
    To pewnie dlatego,ze juz kilka razy obiecywalas, nie zajmowac sie polityka i masz nie stabilne poglady.Po drugie,rzygac sie chce taka polityka,ktora zmusza czlowieka do wyboru tylko mniejszego zla.
    -z-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnej chwili trudno nie zajmować się polityką, a że zamiast na Dudę chcę zagłosować na Komora to wybór mniejszego zła , a nie niestabilność poglądów. Poglądy mam niezmienne od lat -centrolewicowe.

      Usuń
  3. No cóż. Jednak wygrał wybory. Oby był dobrym prezydentem, nie podnóżkiem pana Kaczyńskiego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.