poniedziałek, 11 maja 2015

A nie mówiłam!!!!

Musze przyznać, że pisanie tego samego od lat staje się pomału nudne. Musicie jednak przyznać, i tu będę mocno nie skromna, że jestem wybitnym znawcą tego społeczeństwa i dobrym analitykiem. Wiedziałam , że tak się to skończy. Mój czarny scenariusz zaczął się realizować. Alleluja i do przodu.
Duda wygra w cuglach druga turę! Jesienią PiS wygra wybory parlamentarne!!!!
Głupi lud to obecnie jakieś 78% tego społeczeństwa i kupią te mniemane zmiany, tyle, że nie są świadomi, że na gorsze. I dobrze.
Jakiś gnom zadzwonił dzisiaj do radia i mówi, że nareszcie jego dzieci nie będą musiały wyjeżdżać za granicę. Hahhahah. No nie będą, bo nie będą mogły, skoro wyjdziemy z Unii. Ot obwieś. szczerze, nie mogę się już doczekać tego co nastąpi w 2016 roku. Tego anulowania ustawy antyprzemocowej, tego zakazu in vitro, tego zakazu aborcji, sprzedaży antykoncepcji wszelkiej. Wydawania tych pieniędzy z budżetu na klechy, tej biedy, tej inflacji, tego ostracyzmu , który nas czeka , no i tego referendum o wyjściu za Unii. To będzie woda na mój młyn. Jeżeli ktoś chce sobie polepszyć to radzę niech wypierdala z tego kraju do końca tego roku, bo potem już nie będzie łatwo.
To, że Duda dostał tyle procent, jakoś mnie nie dziwi, dziwi mnie że Kukiz dostał aż tyle, ale ludzie nie wiedzą co czynią. Ja Pawła znam z Jarocina , on mnie pewnie dawno zapomniał, ja nie. I tyle w tym temacie.
Ludzie nie pamiętają IV RP, Kaczyńskich, Macierewicza, Ziobry, tych nagonek, tego chamstwa i prostactwa. Młodzi w ogóle nie mają pojęcia co to IV RP, to się niebawem obudzą w V RP. Hahaha. Polska społeczność skręca mocno na prawo, aż dziw bierze, że faszyści i antysemici osiągnęli tak niski procent w wyborach. Choć prawdę mówiąc PIS jest tylko obyczajowo prawicowy, gospodarczo to jest jednak bardziej lewicowy od tzw. lewicy. A jeżeli mowa o lewicy to w RP się skończyła raz na zawsze.

Przyznajcie się kto z was głosował na ten twór??? Na miejscu Millera wyprowadziłabym sztandar i zniknęłabym z przestrzeni publicznej, ale ja mam honor. Inni za honor uważają trwanie przy żłobie, choćby nie wiadomo jak ubogim. Dlatego ja nie wchodzę go szamba zwanego polityką, ja to jedynie komentuję.
SLD zniknie z politycznej areny jesienią tego roku. Zagłosują na nich jedynie farbowane listy, które i tak już są zdziesiątkowane. Polska scena polityczna będzie li tylko prawicowa.


4 komentarze:

  1. Anonimowy17:18:00

    Nie pochlebiaj sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, ze jak dzis rano zobaczylam wyniki to pomyslalam o Tobie i Twojej przepowiedni.
    No coz, kazdy narod ma taki rzad na jaki zasluguje.
    Ja juz sie boje wyborow prezydenckich 2016 u nas, bo jak glupota pojdzie masowo glosowac to moze i taki oszolom jak Cruz czy Paul zostac prezydentem.
    Nawet uciec juz nie bedzie gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka01:21:00

    Twoje przepowiednie sie spelniaja. Powiem Ci szczerze, ze ja tez bym chciala, zeby Polske wywalono z UE, obcieto rolnikow dotacje i subwencje, cofnieto nas do sredniowiecza. Rozbawil mnie ten dzwoniacy do radia - no ale jak powiedzial "klasyk": "ciemny lud to kupi".
    Oczywiscie Duda wygra dogrywke.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.