poniedziałek, 25 maja 2015

Yes, yes, yes

Jak przewidywałam wygrał Duda, hurrrrrrrra!!!!! Teraz z niecierpliwością czekam na jesienne wybory do parlamentu, w których wygra PiS i będziemy w domu.
Cała siła w niedojdach, głupkach, wsiokach, robolach z podstawowym wykształceniem , pedałach i rozwydrzonej młodzieży. Tak to oni wybrali Dudę, tak to oni wybiorą PiS do parlamentu. I niech się tak stanie.
Bawi mnie ta powszechna histeria elit, lemingów, celebrytów. Koniec demokracji krzyczy Hartman, Pokolenieżal.pl winne , 30 latkowie w osłupieniu.
Oczy staną w słup jesienią wszystkim, którzy teraz zrobili sobie jaja z wyborów.
No nic, 6 sierpnia Duda zostanie oficjalnie prezydentem. Mam wielką nadzieję, że nie zrealizuje żadnej ze swoich głupich obietnic, ale mam za to wielka nadzieję, że
wyprowadzi Polskę z Unii , że zerwie traktat z Schengen, że wypowie konwencję wobec przemocy, że stoczy gospodarkę RP do dna. Oczywiście sam tego nie da rady zrobić ( żal), ale już z Jarkiem jako premierem oczywista oczywistość , że tak.
Moja dewiza od jakiegoś już czasu brzmi " im gorzej tym lepiej" i tego się będę trzymała.
Wiem, że tego bloga już nikt nie czyta, ale gdyby jednak tak się zdarzyło, to chciałabym wiedzieć, jak wybór Dudy i ewentualny wybór PiS-u wpłynął/wpłynie na wasze życie?
Bo na moje nie ma wpływu żadnego.

Blogi, które zioną nienawiścią, plują jadem w jedną  czy drugą stron cieszą się wzięciem i uznaniem, są komentowane na prawo i lewo. Im więcej szamba i gówna się wylewa tym bardziej uradowana publika. U mnie aż takiego jadu nie ma, nie ma krwi , spermy, obłudy , jest co jest i kropka. Pisać sama dla siebie nie mam zamiaru, bo aż takim psychopatą nie jestem , aby napawać się własnym pisaniem. Piszę to dla was.

5 komentarzy:

  1. Ja czytam i zawsze cieszy mnie jak widze nowy post.
    Na moje zycie ten wybor nie ma zadnego wplywu z wiadomych wzgledow. Moze jedynie jest mi przykro, bo w sumie czuje sympatie do kraju, w ktorym sie urodzilam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ten wybór nie ma wpływu na nic i na nikogo tak naprawdę.

      Usuń
  2. Anonimowy19:55:00

    Ja czytam Twoj blog,bo to dla mnie jedno ze zrodel informacji,zwlaszcza jak od stycznia nie odbieram TV Polonia na satelicie.Niestety Ultrakonserwatywne partie maja wziecie w czasach kryzysu gospodarczego.Tak bylo w 38 mym i tak jest dzisiaj.Kasa istnieje tylko wirtualnie i na papierkach bez pokrycia.Byloby to,moze zabawne,ale dla mnie (Pacyfisty) wziecie udzialu w wojnie nie wchodzi w rachube. PiS mi wisi,bo uwazam,ze na kryzysie kazda partia sie rozlozy.Nie ma cudow.
    -z-

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:15:00

    Wspaniale zrodlo informacji o sytuaji spoleczno- politycznej w kraju- dziekuje. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy09:54:00

    Dzień dobry, jeśli to wywoła, albo przyczyni się do wywołania w przyszłości wybuchu społecznego niezadowolenia, to jest to wybór OK. Życie które nam zorganizowali jest od dawna nie do wytrzymania. Czuję się jak w bajce, bo zapierdalam ja Kopciuszek u macochy.
    Ale szanse wpływania na rządzących są praktycznie zerowe, śledzę to co robią lidzie z Razem, zadeklarowałem pomoc. Nie zniechęcaj się ;))))

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.