piątek, 8 maja 2015

Ostatnia prosta

Jaki kraj taka kampania. Jaki kraj tacy kandydaci na fotel prezydenta. A co może w tym kraju prezydent, mało kto wie, dlatego wszyscy się tak bardzo podniecają tymi wyborami. A prezydent może bardzo mało, więc wisi mi to kto nim zostanie. Na moje to może zostać głupia blondi, albo chamski do granic Mike, albo ćpun i alkoholik , tudzież faszysta i antysemita. Może też wygrać Duda, zwany Kaczyńskim i tak jak jego wygrany dzisiaj kolega po fachu Cameron ogłosić referendum wyjścia Polski z Unii. I to byłoby najlepsze co mogłoby się dla tego kraju zdarzyć. Ten kraj z milionami idiotów zasługuje na Dudę i na rządy PiS-u. Zasługuje też na to , aby wyjść z Unii i pozostać sam sobie bez dotacji, bez możliwości przekraczania granic bez żadnych przywilejów, jak Białoruś np.
Dlatego, że tak uważam, zagłosuję na Dudę, a w wyborach parlamentarnych poprę PiS. Nadszedł już czas , aby ta bezmyślna hołota zobaczyła co to oznacza IV RP. Aby ta głupia młodzież , ci imbecyle nagle znaleźli się w czarnej dupie.
Mnie osobiście ani Duda, ani PiS, ani IV RP krzywdy nie zrobi, jestem już w takim wieku, że mi to lata. Chciałabym tylko , aby ci wszyscy , którzy chcą zmiany , powiewu świeżości, rześkości, inności to wszystko doświadczyli na własnej skórze. Chciałabym zobaczyć jak ci wszyscy beneficjenci dotacji, dają sobie radę bez nich. Jak ta skora do głosowania młodzież , nie może nigdzie wyjechać,bo granice są zamknięte i aby je przekroczyć trzeba mieć paszport i wizę.Chcę aby przywrócono zasadniczą służbę wojskową, coby debilom, kibolom więcej woda sodowa do głowy nie uderzała. Chce, aby powrócił dawny wiek emerytalny coby następne pokolenia nie miały żadnej emerytury. Chce powrotu IV Rp, coby ci , którzy jej nie pamiętają zobaczyli jak było wspaniale.
Nie mam sił kopać się z koniem i przyznawać rację tym , którzy tęsknią za PRL-em. Nie mam siły udowadniać, że to co teraz mamy jest tym na co ten naród stać. Dlatego wychodzę z założenia, że im gorzej tym lepiej , może to w końcu nauczy wszystkich idiotów czegoś na przyszłość.
Głosuje na Dudę .

3 komentarze:

  1. Anonimowy22:01:00

    "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów" - Albert Einstein.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka02:44:00

    Powinnam krzyknac "Jezus Maria, Matko Boska, na litosc boska".. itd.. ale powiem tylko: na wszystkie macki jego makaronowatosci Potwora Spaghetti i na Guru Paczacza!!! Atkabe, znokoautowalas mnie :) Doskonale Cie rozumiem i absolutnie zgadzam sie z Twoim pogladem, za dla Polakow im gorzej, tym lepiej. I oczywiscie mlodzi "gniewni" genetyczni patrioci zasluguja na powtorke z IV RP i powinni zobaczyc jak "bedzie wspaniale". Ale naprawde nie wiem czy bylabym zdolna do zaglosowania na Dude. Mam to szczescie, ze nie mieszkam w Polsce i nie musze dokonywac zadnego wyboru. Pewnie nawet jestem tu ciagle wpisana na listach wyborczych, ale uwazam, ze emigrantom z Polski nalezaloby odebrac prawa wyborcze - nie ma mnie w Polsce wiec nie mam prawa decydowac o kraju , w ktorym nie mieszkam (taka dygresja). Jednak w 100% podzielam Twoj punkt widzenia i rozumiem motywacje. Widzialam dzis plakat agitacyjny Dudy na drzwiach polskiego sklepu w dzielnicy o "pieknej" nazwie "Little Poland" - serio taki znak jest w moim miasteczku. Wiem, Duda dostanie 99% poparcie polonusow zza sasdzawki.
    Kolejny raz Cie podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za "podziw", ale uznałam, że to jedyne rozsądne wyjście w tej sytuacji. Wstrząs i to potężny, niczym tsunami, może ten naród obudzić. Szczerze życzę wygranej Dudzie.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.