niedziela, 17 maja 2015

Zrobię mamie na złość

Zrobię mamie na złość i odmrożę sobie uszy, a co tam. A że w konsekwencji to ja będę cierpiała to pikus, niech się inni martwią.
Tak mniej więcej wygląda obecnie elektorat wyborczy w RP. Zagłosuje za Dudą bo:
-Komorowski poluje na zwierzęta
-Komorowski to kłamca
-Komorowski to WSI
-Komorowski  nie ma zdania o związkach partnerskich
-PO to gnoje
- Polska upada
itp.

W zawiązku z tym, ja dalej brnę w to co zaplanowałam i robię to z premedytacją, aby nauczyć idiotów, kretynów, nieudaczników, katoli i inne ścierwa , aby na przyszłość ważyły słowa i czyny.
To jest zaiste najgłupszy naród jaki znam. Naród , który zasłużył na najgorsze, bo niczego się do tej pory nie nauczył.

Polska upada, Polska jest w rękach obcych, w kieszeni Rosji, Niemców i bóg wie kogo.
Zapomniały chamy jak Polska wyglądała 25 lat temu, nawet jak 10 lat temu. Polska była siermiężnym gniotem przypominającym coś na kształt państwa. Teraz nasza gospodarka rośnie, liczy się na świecie, ale nie...........kmiotom to wciąż mało. Myślicie, że ja zarabiam kurwa kokosy, że mnie stać na dom, wypasione auto i sushi codziennie. To się kurwa mylicie, ale ja widzę zmiany jakie się dokonały przez ostatnie 12 lat. A wy , a katole, pod przewodnictwem plującego nienawiścią Kaczora i jego "syna" Dudy, macie ciągle pretensje o wszytko. A to za małe emerytury, a to za małe zarobki, a to inne rzeczy. To, że jest 14 stopni C i pada to też jest wina PO, bo jak zapanuje PiS to będzie kurwa wieczne lato.
Duda i PiS sprawią, że Polska będzie krainą wiecznej szczęśliwości. A ja napisze na ten temat post zatytułowany" Kraj szambem i gównem pachnący" bo tak będzie.
Jeszcze raz powtarzam, Komorowski nie jest z mojej bajki,  to jest człowiek o poglądach prawicowo-katolskich, ale jest wyważony, stonowany, spokojny.
Duda , to jest marionetka stworzona przez Jarosława na jego potrzeby. Wygrana Dudy to wygrana PiS, czyli Jarosława, Macierewicza, Pawłowicz, Brudzińskiego itd.
Że co? Że PiS nie będzie wstanie samo rządzić? Bzdura, znajdą koalicjanta w PSL-u, w nowej formacji Kukiza, która powstanie na jesieni, w formacji Korwina, który pewnie wejdzie do Sejmu.
I będzie bal. Pootwierają się zaropiałe oczka idiotów i kretynów, ale będzie za późno gnomy. Będziecie trzeć dupa o podłogę , a ja  ? Ja będę się  śmiać w kułak.


2 komentarze:

  1. Nie rozumiem jak ludzie moga nie widziec, ze Duda jest po to kandydatem na prezydenta, zeby Kaczor mogl zostac premierem. Jak wiadomo prezydent moze duzo mniej niz premier. I wtedy sie zacznie jazda, ale Ty masz racje glupi narod zasluguje na to. Kazdy narod ma w sumie taki rzad jak na niego zasluguje.
    Ale moze Ty spakuj walizke i wracaj do US, tu tez glupich nie brakuje, ale sa jeszcze miejsca gdzie ich malo widac i slychac:))

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim wieku nie zaczyna się wszystkiego po raz kolejny od nowa. Dam radę w V RP.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.