wtorek, 15 grudnia 2015

Gorszego sortu

Tak, jestem Polka gorszego sortu i jestem z tego dumna. Kaczor nie jest w stanie mnie obrazić, co najwyżej rozśmieszyć.
Zastanawiam się od kilku dni co napisać i nic nie przychodzi mi do głowy, bo sprawy zaszły juz tak daleko, że w zasadzie nie wiadomo o czym pisać, czy o tym, że wciąż traw wojna o TK i z TK, czy moż ejuz o tym, że PiS przedstawiło projekt zmiany sejmowego regulaminu. W jego ramach posłowie pozostałych klubów, którzy mają odmienne zdanie, będą składać na ten temat pisemne oświadczenia.
Innymi słowy opozycja nie będzie miała prawa zabierania głosu, chyba, że uczyni to na piśmie.
Jeżeli jeszcze ktoś tego nie zakumał, to mamy właśnie totalitaryzm, czyli władzę jednej, słusznej partii. W Sejmie nie liczy się już żadna opozycja.
Tak, wiem, że kiedyś to minie, nic nie trwa wiecznie, pytanie kiedy? Jeżeli PiS zmieni konstytucje, to może rządzić nawet 20 lat.
Wciąż jednak wielu Polaków ma to w głębokiej dupie, bo co ich to obchodzi? Żreć jeszcze mają, ale za chwile mogą nie mieć, bo sklepy nałożą taką marżę, że chleb będzie po 5 zł, jak nie więcej. I to dotyczy wszystkich sklepów , nie tylko zagranicznych. Banki już winszują sobie więcej za udzielenie kredytu, a będzie gorzej, bo za kartę bankowa będą sobie winszowały 3, 4 razy tyle co teraz. Stać was będzie na to?
Skusiliście się na te pieprzone 500zł gnomy, to wyjdziecie na tym jak Zabłocki na mydle. Odbiorą wam rodzinne, a te 500zł będzie opodatkowane. Super!!!!
Skusiły się staruchy na darmowe leki, a gówno dostaną, pewnie aspirynę, hahhaha. Skusiły się osiłki na podwyższenie minimalnej stawki godzinowej i jak mniemam z tych 12 zł brutto, wyjdzie 10, albo i mniej . O innych spawach szkoda pisać.

W ostatni weekend ruszyły marsze w obronie demokracji. Nie wiem dlaczego pod auspicjami partyjnymi, ale dobrze, że coś się w ogóle zaczęło. Spadek notowań PiS to światełko w tunelu.
Przeżyłam PRL, stan wojenny, ale teraz nie mam już chyba siły po raz kolejny na walkę, a młodzi maja to w dupie. I co dalej?

3 komentarze:

  1. Anonimowy19:04:00

    Atkabe... to co piszesz... 100/100 zgadzam się!
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka01:18:00

    Jest jeszcze troche starszych ktorzy maja sile, a mlodziez z czase tez sie "ocknie". Olewanie wszystkiego jest wygodne ale do czasu, a potem i tak trzeba sie okreslic i cos ze soba zrobic.

    troche wspominek osobistych: moja mam, lat 70, pracowala w stoczni, spala na "styropianie", wyrzucono ja z pracy w 80tym z wilczym biletem, ukrywalysmy w domu przez pol roku chlopaka z opozycji.. i wczoraj dowiedziala sie ze "jest gorszego sortu" (a dzis to juz nawet awansowana na gestapowca!). Wiec postanowila sobie zrobic plakietke "Jestem gorszego sortu" i nosic wpieta w plaszcz ;)
    A poniewaz ja tez stoje tam "gdzie stalo zomo", to chyba tez jestem z gestapo ;)
    Jedyna drobna satysfakcja to panika i furia na twarzy jarkacza na widok marszu KOD!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do młodzieży trzeba umieć trafić, jak na razie nikt poza PiSem tego nie zrobił, stąd setki tysięcy trolii pisowskich w internecie.
      A gdzie można sobie taka plakietkę zrobić, tez chcę.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.