czwartek, 31 grudnia 2015

Ostatni wpis

Za kilka godzin będziemy witać nowy rok, aby był lepszy od tego. Póki co prawica, albo inaczej taki oksymoron, prawica-bolszewicka ma nowego haka na Owsiaka.

Szef WOŚP opowiedział w wywiadzie o swoich młodzieńczych latach. Przyznał m. in., że maturę z matematyki zdał dzięki... obrazowi, który wręczył swojej nauczycielce. Historia może błaha, ale już wykorzystują ją krytycy Owsiaka. Portal Niezalezna.pl pisze o "łapówce".
ADVERTISEMENT

– To cała opowieść, chodziłem już do Liceum Ekonomicznego przy Chłodnej w Warszawie. Maturę zdałem za obraz, który zaniosłem matematyczce. I postanowiła mi tę maturę zaliczyć. (...) To był (przyp. red.) piękny krajobraz z Kazimierza Dolnego. Pokazałem to pani profesor na dole w szatni, a ona, że krechy stylu Gauguina jej się nie podobają. Przemalowałem go więc przez noc i zawiozłem jej do domu na Bielany.

Ta bolszewia będzie robiła wszystko , aby Owsiaka wgnieść w ziemie, ale.....nigdy im się to nie uda, bo ludzie wiedzą lepiej, widzą, doświadczają i korzystają za tego co WOŚP zrobił i robi dla nich. Damy więcej , aby pokazać tym gnidom gdzie ich miejsce. 

Ta głupia bolszewia tworzy kontrę KOD-owi, Komitet w Obronie Polski czyli KOP. Ja proponuję , aby KOP-neli się w te głupie łby i spierdalali na księżyc.

Bolszewia promuje też klechę kibola, patrona polskich nazistów. Jego imię Jacek Mędlar. To człowiek przesiąknięty do cna nienawiścią, kibolstwem nacjonalizmem, jak większość klech. Jest antysemitą, ksenofobem, rasistą i homofobem. Ot taki prawdziwy polski klecha, który uczy tego czego ichni Chrystus nigdy nie nauczał. Ale taka właśnie jest ta polska wiara i ten polski katolicyzm.

To jest ostatni wpis w tym roku, czy będzie więcej nie wiem. Jak już napisałam idę na wewnętrzną emigrację, nie mogę już dalej słuchać, czytać tych wierutnych bredni z ust głupkowatych pisowców i ich akolitów.

A wam i nam


5 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:51:00

    Wszystkiego dobrego Tobie, Najbliższym i kotom:) co do emigracji to ja zamierzam za 2 - 3 miesiące jechać na Wyspy.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja piszę o emigracji wewnętrznej, nigdzie nie wyjeżdżam, a Ty możesz się nie załapać, bo za chwile wywala nas z Schengen i będzie po emigracji.

      Usuń
    2. Anonimowy09:17:00

      Wyspy i Irlandia nie są w Schengen, więc... To chyba jedyny rozsądny kierunek. I nie martwi mnie to zbytnio.
      Wędrowczyk

      Usuń
  3. Republikanka23:51:00

    Wszystkiego najlepszego Atkabe Tobie, Twoim najblizszym i futrzakom. Zdrowia przede wszystkim i spokoju (o to jakby coraz trudniej). Emigracja wewnetrzna to jest pewien sposob ale chyba dobry na krotki czas. Obawiam sie ze predzej czy pozniej wiekszosc (kazdy?) bedzie musial sie okreslic po jednej ze stron i nie da rady uciec przez tym politycznym szalenstwem.Bardzo trudno bedzie zasypac te podzialy ktore powstaly w spoleczenstwie.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.