niedziela, 20 grudnia 2015

Kurwy i Żydzi

Kukiz poleciał po bandzie. Wie, że KOD finansują Żydzi i wszystkim , którzy bronią demokracji dedykuje takie oto słowa:

Jak ja was k...y nienawidzę,
I jak ja wami k...y gardzę,
Jak ja się za was k...y wstydzę,
Gdy za granicę czasem zajrzę.

 Jak ja się wami k...y brzydzę,
Jak ja was dobrze k...y znam,
Jak ja się bardzo ludziom dziwię,
Którzy wybrali taki chłam.

 To wszystko czego się dotkniecie,
Od razu obracacie w pył,
Szarańcza przy was to jest bajka,
Bo cały kraj już zgnił.

 Rozpasłe mordy, krzywe ryje,
Ku...two wszędzie tam gdzie wy,
Jak ja was k...y nienawidzę,
Jak do was bym z kałacha bił.

 A nawet jak wam plunąć w twarz,
To wy mówicie że deszcz pada,
Jeb...a wasza partia mać,
Co mi ojczyznę okrada.

 Nadejdzie kiedyś taki czas,
Za wszystko k...y zapłacicie,
W helikoptery wsadzę was,
I nigdy już tu nie wrócicie.

Prawnicy KOD-u już się tym zajmują , a ludzie piszą listy aby go odwołać.
Kukiz dostał się do Sejmu za sprawa sfrustrowanych, niewyżytych faszystów, ludzi, którym brakuje wojny, zabijania, znęcania się, gwałcenia, poniewierania. Tak to partia Kukiza. O nim samym napisałam kilka lat temu, wtedy zagroził mi sądem. chociaż pisałam prawdę.

Tutaj w tym wszystkim chodzi o arogancję, bezczelność, butę i prymityw tej władzy. PO robiło to w rękawiczkach. PO miało obywateli w głębokiej dupie, ale starała się to ukryć, tylko afery to ujawniały. 
Ci teraz robią to na tzw. beszczela i chama. Dodatkowo lamią prawo i ignorują konstytucję. Ich retoryka jest groźna dla państwa.Demokracja jako demokracja wciąż jeszcze istnieje. Zagrożenie zapewne jest, ale też w pewnym stopniu zawsze było. Homofobów, ksenofobów, rasistów i faszystów zawsze u nas było ci dostatek, a każdy rząd na to zezwalał. Każdy dotychczasowy rząd to ignorował.
To co się dziej jest wynikiem tych 26 lat. Buta i pycha PiS-u dolewa jedynie oliwy do ognia. To musi wybuchnąć.

PS.

Mam wrażenie ,  że moje posty trafiają w próżnię, ze względu na to  od nowego roku likwiduje tego bloga. Takie pisanie sobie a muzom jest absolutnie bez celowe.

4 komentarze:

  1. Ja zawsze czytam, nie zawsze komentuje, zwlaszcza ostatnio, bo mam problem z klikaniem. Trace wszystkie 10 paznokci na raz i klikanie w klawiature zaczyna byc mocno upierdliwe.

    Co do Kukiza, to ciekawa jestem gdzie on za te granice jezdzi, bo jakos nigdy o nim nie slyszalam, chyba, ze za wschodnia granice i do Wegier.
    A w ogole to suchy alkoholik, ktory ma mozg przezarty do cna, czego sie po takim spodziewac. W dodatku daje dupy Kaczorowi, albo robi loda, na jedno wychodzi.
    Kurwa sie urodzil, kurwa do smierci zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odniosę się do Post scriptum.
    Zblogowani nie są najlepszym miejscem do promocji bloga politycznego. Polecam serwis liiil.pl, tam naprawdę ludzie interesują się nowymi treściami i czytają je. Warto zajrzeć, zapisać się, poczytać i publikować swoje artykuły.

    A co do obecnej sytuacji w kraju ... włos na głowie się jeży...

    OdpowiedzUsuń
  3. Republikanka02:44:00

    Witaj Atkabe,
    Czytam Twoje posty czesto, komentuje bardzo rzadko. O ile jeszczemoge zrozumiec jaki elektorat glosowal na pis, to zupelnie nie ogarniam elektoratu Kukiza.Zdawalo mi sie, ze zeby glosowac trzeba miec ukonczone 18 lat, a jego elektorat jest na poziomie intelektualnym 12-latkow ;)
    Czy na tej nowej fladze u gorze to pior po orle, ktory odlecial do normalnosci (b0 mam nadzieje, ze nie jest to kacze pioro)?
    Pozdrawima

    OdpowiedzUsuń
  4. widzieć, czytać, nie komentować, bo w większości się zgadzam.
    dla podtrzymania bloga mogę walić pod wpisem TRZY zdania na zachętę...

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.