środa, 27 lutego 2013

Czas na refleksje

Dzieje się , dzieje i co z tego, skoro odzewu brak. Brunatni zakłócają wykłady na uniwersytetach , niby się o tym pisze , ale co z tego wynika? Nic , brunatni dalej szaleją, tym razem pod auspicjami PiS.
Działacze Obozu Narodowo Radykalnego, Prawa i Sprawiedliwość oraz Ligi Obrony Suwerenności manifestowali w środę w Opolu pod konsulatem RFN. Na banerach mieli m.in.: swastyki i podobizny Goeringa.I co? Ano nic każdy to ignoruje , każdy ma w poważaniu, ot kibole i tyle. Dla innych prawdziwi patrioci broniący suwerenności kraju. Paranoja? A jakże.


Dzisiaj Benek pożegnał się z wiernymi, po Polsku tez przemówił.

Gawiedź klaskała, śmiała się i ciule go żegnała. To mnie akurat nie dziwi, dziwi mnie natomiast list osób homoseksualnych do biskupów, którzy polemizują z biskupami na temat gejów w kościele. Zasada, mówiąca, że skoro ktoś cię wypycha przez drzwi to można wejść przez okno, tutaj akurat , jak dla mnie jest mało przekonujące. Ja uznaję zasadę, że skoro ciebie tam nie chcą to się tam nie pchaj. Tym bardziej do organizacji, która ma na swoim koncie samo zło czynione innym. Od zawsze zastanawiałam się jak można być homoseksualistą i pragnąć być członkiem kościoła katolickiego? Co prawda kościół nie odrzuca osób homoseksualnych, które żyją w celibacie, ale chyba nie o to tym co list napisali chodzi. Mnie to rybka czy ludzie wierzą w Mahometa, Jahwe, Jezusa czy Potwora Spaghetti, tylko po co? Nie będę oryginalna kiedy napiszę, że każda religia ogłupia i jest jak opium , a klechy dzierżąc władzę nad wiernymi robią co chcą , aby owieczki ogłupić jeszcze bardziej.
Nie wiem dlaczego owi homoseksualiści chcieliby być  we wspólnocie z  Cejrowskim, który gardzi homoseksualistami, z Terlikowskim, który w najnowszym prawicowym dzienniku 'Do rzeczy" ubolewa nad tym, że konserwatywni chrześcijanie mówią „Homoseksualiści”, albo, o zgrozo, „Geje”, zamiast mówić: „Obrzydliwość”. Ale w końcu to ich bajka nie moja, ja kopana i upadlana przez chamów i prostaków być nie chcę, toteż wszystkich ruchów osób, które moją orientację podzielają nie rozumiem .
*************

Rusza kampania społeczna "Rodzice, odważcie się mówić". Na plakatach, które zawisną w polskich miastach, pojawią się rodzice osób homoseksualnych i biseksualnych wraz ze swoimi dziećmi. Jedną z twarzy akcji jest znany aktor Władysław Kowalski, który pozuje razem ze swoim synem, Kubą. "Syn nauczył mnie, jak ważne jest być sobą"

 Sęk w tym, że większość rodziców nie tylko wstydzi się swoich homoseksualnych dzieci, ale namawia je aby się leczyły, nasyła na nie nawet egzorcystów , albo wypędza z domu.  Niestety, ale pod wpływem kościoła rodzice winią samych siebie , dopatrują się swojej winy w tym, że ich dziecko "wyrosło " na geja czy lesbijkę. Nie potrafią zrozumieć, że tak jak rodzą się dzieci z rudymi włosami, zielonymi oczami czy leworęczni , tak samo rodzą się dzieci o innej orientacji. Dlatego ta kampania jest ważna.
Musimy naprawdę zrobić wszystko , aby w tym kraju było normalnie, jak długo będziemy patrzyli na chamskie, zachowania naszych posłów, na kłamliwe wypowiedzi klech, na przemarsze brunatnych patriotów, na niemoc rządu? Chciałoby się rzec zima wasza, wiosna nasza, ale ... tak było kiedyś , dzisiaj każdy sobie , każdy olewa, każdy się odwraca, każdy...


2 komentarze:

  1. Anonimowy12:11:00

    Cały czas zastanawiałem się, czemu tych tępych łysych kiboli nie spałować albo nie obciążyć opłatami za wandalizm. Nikt tego nie zrobi z tego względu, że kibole są potrzebni pisowcom - wiadomo, no i platfusom - to jeden z tematów zastępczych. Poza tym, w kraju, gdzie politycy padają plackiem przed warchlakami z episkopatu, promujący "narodowy patriotyzm" jełopy będą bezkarni. Nawet, jeśli ich zamkną, to po wyjściu stają się męczennikami dla różnej maści debili podobnych, jak staruch.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. To, że są obrzydliwcy w KK, to wina ludzi którzy nie tego piętnują... Obrzydliwcy znaleźli sobie kryjówkę gorsząc przy tym innych. Dlatego obrzydliwcy powinni zostać ujawnieni i wyrzuceni ze wspólnoty. Jestem fundamentalnym katolikiem i obrzydza mnie taka postawa. Jednak moje przekonania są na tyle mocne, a przesłanie Jezusa wyraźne, iż pozostaje w tej wspólnocie. Dlaczego Jezus? bo umarł i zmartwychwstał. Mahomet nie.

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.