wtorek, 19 lutego 2013

Mam nadzieję, że...

Wczoraj w newsach panowała matka Madzi, ponoć pobiła nawet samego Benka, swoją "bytnością" jako numero uno . Dzisiaj patrzę i oczom nie wierzę, news, Wojewódzki znowu na FB i nikt nie klika. A ja się pytam kogo to ku__a obchodzi? Włączam radio , a w audycji, która na ogół słucham temat " Czy kanary są nam potrzebne?" Jak się nie ma o czym pisać i o czym prowadzić audycji , to się odpuszcza, jak  i ja często czynię. Lepiej milczeć niż robić z siebie błazna. Ale media muszą klepać, podobnie jak politycy. Cham Niesiołowski skomentował słowa pani Holland, któa oznajmiła , że zawiodła się na Platformie, w ten oto sposób:
" To deklaracja, która oznacza coś takiego – nie obchodzi mnie Polska, tylko córunia moja, która jest lesbijką. W związku z tym, że interesy córuni nie są zabezpieczone, nie obchodzi mnie Polska. Recydywa IV RP jest dla pani Holland obojętna, bo córunia poczuła się dotknięta. Gratuluję takiego autorytetu. Deklaracja jest wyjątkowo bezmyślna, nawet jeśli [Agnieszka Holland ] była autorytetem, to nim być przestała ."
Chamstwo Niesiołowskiego sięgnęło zenitu. Mam nadzieję, że PO zapłaci za to chamstwo przy najbliższych wyborach. Słowa pani Holland, która jest autorytetem dla wielu, będą miały oddźwięk przy najbliższych wyborach. Przez Niesiołowskiego, Gowina, Godsona, Żalka i wielu innych Platforma polegnie i dobrze.Należy jej się. Zapytacie , na kogo więc głosować? Na nikogo, tak , jak ja , na nikogo nie głosuję i zapewne jeszcze długo na nikogo głosowała nie będę, wolę oddać głos nieważny, niż zagłosować na chamów, prostaków, pszenno-buraczanych katoli-moralistów.
Oświadczenia Gowina i Godsona jako moralistów broniących status quo, są swoistym policzkiem dla milionów obywateli tego państwa i te miliony im tego nie zapomną.

**********

A teraz z innej beczki. Obecnie toczy się w Sejmie dyskusja na temat przyjęcia przez Polskę Euro. Nie wiem jak wy, ale ja jestem absolutnie przeciwna Euro z wielu powodów, najważniejszy z nich to ten, że jesteśmy za biednym krajem, aby zastępować złotówkę euro. Euro spowoduje , że nasz kraj zubożeje jeszcze bardziej, a ulice wręcz zapełnią się biedakami żebrzącymi  o euerocenty, tego chcemy. Mam nadzieję, że jeszcze długo nie będziemy się nawet kwalifikować do wprowadzenia tej waluty.

1 komentarz:

  1. Anonimowy19:56:00

    Ja te jestem zdecydowanym przeciwnikiem wspólnej waluty. Po pierwsze, z powodu który przytoczyłaś, a po drugie, biorąc pod uwagę kryzys w strefie euro byłoby głupotą pchać się na chama. Widać, Tusk nie zwraca na to uwagi i rękami i nogami bije do drzwi eurostrefy.
    Ludzie! To, że ktoś przykładowo zarabia teraz 1500 zeta na rękę, nie znaczy że po wprowadzeniu euro będzie dostawać 1500 euro. Będzie dostawać 325 euro. Taka jest wykładnia!!!
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.