środa, 20 lutego 2013

Przerasta mnie

Są rzeczy które mnie przerastają, a w zasadzie nie tyle rzeczy ile słowa, akcje polityków. Wysyłanie sprzecznych sygnałów poprzez poszczególne partie tylko po to, aby sobie zapunktować to nie nowość.
Agnieszka Holland, powiedziała, że już nigdy na PO nie zagłosuje, Niesiołowski ją obraził swoim chamskim słowotokiem, teraz Tuska ja przeprasza i idzie dalej mówiąc:
"Wykluczam w PO takie postawy, że skoro ja jestem hetero, to ludzie homo nie mają praw do związków.(...) Jak patrzę na prawdziwe problemy społeczne, to w moim odczuciu poczucie dyskryminacji może dotyczyć osób homoseksualnych. Tutaj zmiany prawne wydają mi się konieczne, żebyśmy wszyscy w Polsce zrozumieli, że ci ludzie mają prawo do własnego wyboru".

Poseł Żalek zaś " spór o związki partnerskie nie odciągnie wyborców od Platformy. - Zdecydowana większość Polaków nie uważa kwestii legalizacji homoseksualnych para-małżeństw za najpilniejszą sprawę w naszym kraj."

Pytanie zasadnicze w co gra Tusk? Czy dąży do poparcia projektu posła Żalka,  który nie ma nic wspólnego ze związkami partnerskimi czy projekt posła Dunina, z którego właśnie wyleciała kolejna rzecz - rejestracja w USC?  Jedno jest pewne, ta jego gra prowadzi do jednego, do zjednania sobie tzw. liberalnych wyborców i jak znam życie, to  te pseudo liberalne kmiotki dadzą się na te chwyty złapać. 

Rewelacyjna wypowiedz na blogu  księdza Puzewicza

"Miałem taki sen, byłem w niebie. (...) I zobaczyłem. Najpierw była piękna sala z samymi kobietami. (...) Kim są? - zgadywałem. A Pan Jezus (...) wyjaśnił: "To lesbijki. Moje siostry lesbijki", została usunięta po interwencji biskupa Budzika i "papieża" Terlikowskiego, którzy uznali jego wpis za homoherezję. Oczywiście, wszelkie wypowiedzi jakichkolwiek księży, które nie idą w parze z propagandą/ nienawiścią  kościoła są postrzegane jako zagrożenie dla tej instytucji. W tej korporacji, wszyscy pracownicy muszą mówić jednym głosem, głosem pogardy, nienawiści, głosić hipokryzję i kłamstwa. Wszystko po to , aby głupi ,ciemny bogobojny lud to kupił i za to to jeszcze płacił. Żaden katol nie zastanowi się nad słowami Jezusa, człowieka , który , jak wynika z opisów był tolerancyjny , mądry i i inteligentny, za to słucha starych wyg, którzy uganiają się za młodocianymi ministrantami, albo spódniczkami i płodzą dzieci.  Dla polskich katoli przebrany w śmieszny kapelutek gość z wielkim pierścieniem na paluchu jest bardziej wiarygodny niż Jezus. I to jest ta polska paranoja.

Gowin, który działa na mnie gorzej niż stetryczały Jarek , cieszy się z tego , że państwo polskie bankrutuje " Mamy w Polsce bardzo opresyjne państwo. Dzisiaj to państwo bankrutuje, nie ukrywam, ku mojej radości."
Faktem jest , że państwo nasze jest opresyjne, a ta opresję stosuje nie kto inny jak kościół, którego Gowin jest ministrantem i dla którego dał by się pewnie wynicować. Btw, po tych słowach Gowin powinien wylec na zbitą mordę z PO z zakazem wypowiedzi dla mediów.

Doszły mnie słuchy , że Sejm pracuje nad ustawą , która przewiduje skazanie na dwa lata osobę , która obraża homoseksualistów. Jeżeli to jest prawda to bardzo się cieszę, ale nie wierzę , aby ta ustawa przeszła w tym katolickim Sejmie. Wierzę natomiast w to , że poseł Pięta powoła bojówki narodowe pod nazwą Obywatelska Straż Narodowa. Mogę sobie jedynie wyobrazić co te bojówki miałyby robić i nie jest to obraz optymistyczny, niestety. Czas umierać jak powiedział swego czasu klasyk.

2 komentarze:

  1. Anonimowy19:30:00

    Ani cham Niesioł ani psychicznie chory Gowin nie wylecą. Możesz być tego pewna. Niestety, normalność w kraju nadejdzie, kiedy mnie już dawno zeżrą robaki.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Republikanka20:27:00

    Po co Obywatelska Straz NArodowa - przeciez bojowki juz sa, i to skuteczne: patrz awantura na UW w czasie wykladu p.Srody. i tu mnie Tusk zaskoczyl - tu jego komentarz: Ja pamiętam dobrze film "Kabaret" z Lizą Minnelli. I tam jest taka scena w ogródku kawiarnianym. I tam też nic się nie stało. Ja miałem dokładnie skojarzenie z tym filmem, bo widziałem dokładnie ten sam mechanizm: jeszcze nikt nikogo nie uderzył, na razie zamaskowani, ryczący, przeklinający, źle wychowani młodzi ludzie usiłowali zakłócić w Audytorium Maximum wykład akademickiego profesora, Magdaleny Środy - ocenił Tusk." Mam wielkie zal do PO za gowinow, zalkow, godsonow i reszte oszolomow. Ale tez mam nadzieje (naiwna ja), ze to co powiedzil Tusk (powyzej), to bylo szczere, a nie zagranie pod publiczke, bo tak wypada.
    PS: Widze ciemnosc - jak mawial klasyk. Normalnosci to ja juz w Polsce nie doczekam...

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.