wtorek, 19 listopada 2013

******

Nie piszę z powodów które już wcześniej napisałam, ale po prostu jestem ciekawa czy was naprawdę jeszcze interesuje polityka, czy interesuje was , że jutro nastąpi zmiana rządu? Że PiS ma dużą przewagę nad PO? A jeżeli nie to co was interesuje? Zupełnie poważnie pytam, bo być może jest coś o czym chcielibyście poczytać. Mnie interesują oferty pracy ostatnio, bo czarno widzę dalszą pracę w obecnej firmie. Zapewne ktoś , kto nie ma pracy stwierdziłby , że mam muchy w nosie i nie chce mi się pracować, być może, ale to jest XXI wiek i wykorzystywać się nie można dawać. Z drugiej zaś strony wiem, że w moim wieku o pracę bardzo trudno , a na swój własny biznes nie mam ani pieniędzy, ani pomysłu. Można rzec , że jestem w impasie. Masakra.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy19:55:00

    Polityka mi wyłazi tylnym otworem. A praca? Doskonale Cię rozumiem. Sam na wiosnę chcę odejść z fabryki, w której robię. Chyba że wcześniej mnie zwolnią, co wcale nie jest wykluczone. Ale, płakać nie będę, bo po psich pieniądzach i mobbingu się nie płacze. Zastanawiam się nad wyjazdem. Wiem, nie chciałem wyjeżdżać, ale coraz bardziej myślę.

    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podejmuj pochopnych decyzji, przemyśl wszystkie za i przeciw.

      Usuń
    2. Anonimowy20:53:00

      Decyzję ostateczną pozostawiam do wiosny, o ile dożyję. Mam więc trochę czasu. Ale z tego kołchozu, w którym robię teraz i tak odchodzę.
      Wędrowczyk

      Usuń
  2. Ja się na polityce ani nie znam, ani mnie to nie interesuje specjalnie, ale za dobrą pracę dla Ciebie trzymam kciuki... . Szukaj :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam, ale .... wszędzie potrzebują ludzi młodych, takie "pruchna" jak ja wyszły już z obiegu.

      Usuń
  3. Zmiana rządu mnie nie interesuje, bo potrzeba wymiany nie pojedynczych osób, ale całej rządzącym tym krajem formacji politycznej. Poza tym czy PO czy PiS, to jeden pies - to dokładnie to samo prawicowo-kościółkowe, złodziejsko-oszukańcze gówno, tylko ze jedno jest perfumowane. Zgadnij które?

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.