środa, 20 listopada 2013

Rekonstrukcja

Ciesze się, ze wymieniona Rostowskiego, bo akurat tego dziada nie mogłam strawić i ciesze się , ze pani Bieńkowska została Wice-premierem, bo to bardzo mądra kobieta, która zapewne zajdzie jeszcze wyżej.
Nie jestem fanka PO, nigdy na nich nie głosowałam, ale stwierdzenie , że Po to perfumowany PiS nie jest prawdą. Po nie radzi sobie z wieloma aspektami, społeczeństwo biednieje, ogólnie nie jest wesoło, ale... Jak do władzy dojdzie PiS, to będziemy mieli nie tylko Smoleńsk 24/7 , ale i kościół zacznie jeszcze bardziej rządzić w tym kraju , nie wspominając już o neonazistowskich bojówkach, które wychowały się na propagandzie PiS-u . Nie wiem jak wy, ale ja obawiam się rządów PiS-u pod wodza Kaczora i Macierewicza. To będzie wielka klęska polityczno-godpodarczo-społeczna. Wtedy dopiero będziemy mieli powód do narzekań.
Już teraz prawicowe łebki prześcigają się w felietonach , jaki to kościół jest atakowany przez bezbożnych lewaków i pedałów, a co będzie jak Jarkacz dojdzie do władzy? Całkowita cenzura, policja kościelna, obozy dla inaczej myślących, wojna dyplomatyczna z całym światem? Aż strach się bać.

5 komentarzy:

  1. He, he - no i właśnie na tym bazuje Donek i jego złodziejska banda - na strachu przez PiS-em. I o to chodzi, by ludzie bali się PiS i głosowali na PO. I tak będzie. Kolejne zmarnowane głosy na kolejną ekipę politycznych nieudaczników i złodziei, którzy niczego nowego i dobrego nie zrobią, ale za to będą tumanić ludzi propagandą sukcesu, przy której gierkowska propaganda sukcesu to pestka. Poczekamy - zobaczymy, do czego ci "mądrzy" ludzie doprowadzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:49:00

      Pełna zgoda. Przede wszystkim to żadna zmiana - od 20 lat widzę w telewizji te same ryje i to ma być zmiana? Czy taki Niesioł poszedłby do swojej roboty (zaglądanie robalom w odwłoki)? Skąd?! Nic się nie zmienia. Te same gęby, te same lata stracone.
      A "blondi - minister" nawet jeśli ma dobre intencje, nic nie zrobi. Wszak rządzi donek-sronek.
      Wędrowczyk
      Wędrowczyk

      Usuń
    2. PiS nie był złodziejską bandą? Skoro PiS lepszy to zagłosuj na nich będziesz miał raj na ziemi, ja na pewno nie zagłosuję ani na PiS , ani na PO , ani w ogóle na nikogo.

      Usuń
    3. Anonimowy18:09:00

      A gdzie Ci ja pisałem, że PiS jest lepszy? To jest to samo kurewstwo,
      z solidarności rodem. Celowo napisałem mała literą solidarność,
      patrząc na "wiekopomne dokonania" dla Polski.
      Wędrowczyk

      Usuń
  2. Atkabe - już kiedyś napisałem, że PO i PiS to jest to samo gówno, tylko jedno perfumowane. To jest dokładnie jedna i ta sama solidaruchowska swołocz, która rozkradła to, co zrobiono w czasie 45 lat PRL. A która już zapomniała, że rozwalała PRL pod dyktando zza oceanu i za ich pieniądze. I wiesz co? Solidarność kosztowała CIA 8 mln USD rocznie - a ja jestem bardzo ciekawy, gdzie są teraz te pieniądze i czy odprowadzono odeń podatek dochodowy? Solidarność, to była banda kryminalistów, która sprzymierzyła się z koloratkowymi po to, by dorwać się do majątku narodowego. Opowiadali ludziom jakieś pokręcone brednie o tym, jak to będzie cudownie w ICH Polsce. No i mamy teraz ICH Polskę, w której nie ma miejsca dla takich jak Ty czy ja...

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.