piątek, 22 listopada 2013

Poważnie

Słucham ludzi na ulicy, tramwaju, na blogu i co słyszę? Narzekanie, ciągłe i nieustanne, na wszystko i na wszystkich. Ja tez narzekam, jako, że polka jestem więc mam to we krwi, wyssałam z mlekiem matki, ale staram się jak mogę , aby narzekać jak najmniej i na sprawy kluczowe, typu kler, kościół, schamienie narodu, nazioli, kiboli i innych popaprańców głównie z prawego nurtu, co to hipokryzją zieją i nienawiść sieją.
Nie obwiniam Tuska za to, że dzisiaj mży a jutro będzie padać. Nie obwiniam też Tuska o to , że mam w kieszeni x złoty do pierwszego, bo to nie on mi płaci, nie on też decyduje na co ja wydaję pieniądze i dlaczego tak "rozrzutnie". Ale są ludzie w naszym społeczeństwie, którzy winią Tuska za wszystko, za to , że maja sraczkę też. Za co można go winić to  można, ale bez przesady. Jest jak jest i lepiej nie będzie. Nie jest lepiej od 25 lat, więc był czas przywyknąć.
Chciałabym się dowiedzieć i pisze to poważnie jakiej Polski byście sobie życzyli, tej sprzed 1989 roku zarządzanej przez ekipę Jaruzelskiego i przyjaciół ze wschodu, bo jak rozumiem PiS nie wchodzi w rachubę, bo to to samo ścierwo co PO.  Nie piszcie mi czasem o SLD bo ta formacja już była, gówno zrobiła, nakradła ile się dało i spoczęła na laurach.  Ten cały Ruch Palikota to jawne kpiny , ludzie weszli do Sejmu aby  sobie pofolgować i zadymy robić, więc odpada. Więc kto ma tworzyć nowa Polskę i jaką? Możecie wykazać się w komentarzach i napisać co byście sobie winszowali.
Nie , że mnie ta obecna Polska rajcuje, nie podoba mi się ten dziki kapitalizm, to wykorzystywanie ludzi, ta bieda, te płace , które skazują ludzi na ubóstwo i nędze. Ta ignorancja i to chamstwo urzędników państwowych jest nie do zaakceptowania.  Zezwolenie na homofobie, rasizm, ksenofobie , na zakłócanie świat państwowych przez nazistów i kiboli jest karygodne, podobnie jak panoszenie się kościoła . Nie wspomnę już o mentalności obywateli tego smutnego państwa, które przyprawia mnie o palpitacje. No cóż żyjemy w gnuśnym i mentalnie zacofanym kraju, ale czy jakikolwiek inny rząd jest w stanie to zmienić??
Czekam na wasze komentarze.

11 komentarzy:

  1. Kiedyś to mi się marzyło totalnie odmłodzenie kadry rządzącej poprzez wymianę na tych, co są nadal blisko szarych obywateli i nie zdążyli zostać zepsuci, ale szybko mi to wybito z głowy stwierdzeniem, że starzy wyjadacz i tak ich do bandy przycisną, więc nie ma szans.
    A co do winienia pana Tuska - mam już dość, szczerze, jakiego portalu informacyjnego nie otworzyć, jakiego artykułu nie poczytać, w komentarzach zawsze, że wina jego, że macie wyborcy co chcieliście itd. Ne zamierzam go wybielać, bo daleka jestem od uwielbienia tego co robi i jak, ale na litość - ile można starego oklepanego tekstu pod wszystkim? Tak, opcja nr 2 też nie wchodzi w grę, bo jak mawia mój ojciec - ' Ty uważaj, bo jak dojdą do władzy to będziesz się ukrywać za to, że Twoje dziecko na religię nie chodzi". Ehhhh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale jakiej Polski byś chciała? teraz tutaj, zaraz , albo za 2 lata?
      Po jak cię mogę, PiS odpada więc co?

      Usuń
    2. Oto właśnie chodzi, że niestety nie znamy tak naprawdę innych opcji, stłamszonych przez dwa konie lecące niemal łeb w łeb, z tym, że jeden głuchy, drugi ślepy.

      Usuń
  2. Solidarność po zdobyciu władzy potraktowała Polskę jako łup wojenny. Polskę według tego należało złupić, "sprywatyzować", oddać swoim za bezcen. I tak się też stało. Największe "zasługi" w dziele niszczenia Polski posiada niejaki Jan Krzysztof (III liga) Bielecki, który nie tylko, że rozwalił polską zbrojeniówkę to jeszcze jako pierwszy pokazał że nie mając nic można się dorabiać wielkiej kasy ("sprzedał" krakowski Łęg swojemu ministrowi Syryjczykowi za kasę, której ten nie miał, na szczęście następny rząd Olszewskiego zdążył unieważnić w sądzie transakcję). Drugi pan, który w sposób niepohamowany działał na szkodę Polski to niejaki "góral" Lewandowski, który swoim "sprzedał" jedne z najnowocześniejszych na świecie zakładów papierniczych z dopłatą przez Polskę 22 mln $ dla nabywcy.... Ja też bym tak chciał, by mi ktoś "sprzedał" Hutę im. Sendzimira i dopłacił mi do zakupu 1 mld $!!!!!! Kiedy wreszcie ten głupi naród zrozumie, że "przemiana ustrojowa" to był megaprzekręt jakiego jeszcze nie było w historii, a "Solidarność" zbrodniczą organizacją założoną i finansowana przez wrogie Polsce mocarstwo i to nie bynajmniej był ZSRR... Celem było dorwanie się i rozprzedanie za psie pieniądze majątku narodowego - co się udało niemal w 100%. Solidaruchy wciąż jeszcze mydlą ludziom oczy tym, jak to było źle w komunie. Tylko że to przestaje już działać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zadałam konkretne pytanie a ty mi tu epistoły wypisujesz, czekam na odpowiedz na zadane pytanie.

      Usuń
    2. Pokazałem Ci źródła tego, co się tutaj dzieje, bo nie każdy to rozumie jak widać. Jakiej Polski? NORMALNEJ. Przyjaznej dla każdego i tolerancyjnej. Bez religii i popierdolonych, oszołomów zamawiających "pięć piw". Tylko tyle i aż tyle.

      Usuń
  3. Anonimowy12:17:00

    Solidaruchy spieprzyły ogromny entuzjazm z 4 czerwca 1989 r., to fakt.
    Tusk spieprzył ogromny, chociaż mniejszy od tego pierwszego, entuzjazm po przegranej Jarkacza i Z. "Zero" Ziobry z 2007 roku, itd.
    Ale z tego nie wynika, że za komuny było dobrze. NIE BYŁO.

    Jakiej Polski winszowałabym sobie?
    Cywilizowanej.
    Ekologicznej.
    Otwartej.
    Europejskiej.
    Tolerancyjnej.
    Sprawiedliwej.
    Rozsądnej.
    Mądrej.

    Chyba takiej, niestety, nie doczekam.


    A co do wyborów. Oczywiście kolejne nic nie zmienią, znów zobaczymy te same obłudne, kłamliwe, bezczelne mordy - przepraszam zwierzęta - przyspawane do koryta, znów połowa oleje wybory, i będzie to najzupełniej zrozumiałe, a ci, którzy pójdą, w 99% będą bać się "straconego głosu" i oczywiście zagłosują na "mniejsze zło".

    Ja popieram ZIELONYCH, ale oni, niestety, są w tym "dzikim kraju" bardzo słabi, nie mają szans na samodzielny start w wyborach. Więc najprawdopodobniej oleję wybory lub - w ostateczności - poprę Twój Ruch. Nie mam wielkich złudzeń, ale oni po prostu jeszcze nie rządzili...
    -MeLa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me-La: Twoja rzecz w tym kraju jest jako Rożkowa... Domagasz się bowiem cudu, przy którym cud nad Wisłą to pestka!

      Usuń
  4. Anonimowy14:09:00

    A ja sobie marze o polsce pod rzadami partii Janusza Palikot. To jedyna partia ktora moze zatrzymac czarna zaraze w rozbiorze Polski. To jedyna partia ktora wie co ma zrobic aby nam zylo sie godnie... Poza nimi nie ma nikogo obecnie m\na scenie kto moglby to zrobic.. Pozdrawiam. Artur

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:38:00

    Dlatego oddałem głos na Palikota. Ale partia ta będzie o wiele zdrowsza
    bez samego Palikota. Dla mnie zręcznego manipulanta, byłego
    prawicowca i wydawcy skrajnie prawicowego Ozonu, teraz nagle lewicowca
    i antyklerykała. Ponadto na zdrowy rozsądek: czy ktoś, kto ma wielki majątek poszedłby na ustępstwa względem siły roboczej?
    Pomyśl sam.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:09:00

      Nie jestem Arturem , ale - jeśli pozwolisz - wtrącę się.

      A ja wolę w Sejmie takich, którzy mają wielkie majątki - oczywiście pod warunkiem , że uczciwie do nich doszli - od tych biernych, miernych, ale wiernych - czyli ok. 99% - którzy wyłącznie dla sejmowego koryta gotowi są zeszmacić się totalnie, co non-stop czynią na naszych oczach. Palikot przynajmniej nie trzyma się pazurami sejmowego koryta - co już raz udowodnił - akurat on nie musi, co nie zmienia faktu, że Palikot też ma swoje minusy.
      -MeLa

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.