poniedziałek, 11 listopada 2013

krótko

Nie piszę bo nie mam o czym pisać. Znudziło mi się pisanie o pedofilach w sutannach, o tym, że kler rządzi Polską, że prawdziwymi patriotami są kibole, neofaszyści , narodowcy i pisowcy. Znudziło mi się pisać, że Polacy to malkontenci, ciągle ze wszystkiego niezadowoleni poczynając od pogody, a na rządzie kończąc.Znudziło mi się pisać, że Polacy antysemici, złodzieje, nieroby , gnuśne społeczeństwo pełne homofobów, rasistów i ksenofobów, klęczących przed purpuratami, okładających się krzyżami ,a na dodatek są hipokrytami jakich świat nie widział. Od 10 lat patrzę na to szambo i widzę, że ten zdziczały naród pogrąża się w swojej głupocie coraz bardziej. Rzygać mi się chce widząc to wszystko dookoła. I już nie mam siły aby to nawet komentować. I to tyle w ten piękny patriotyczny dzień.







6 komentarzy:

  1. Hmm a ja sobie lubię pomarudzić i ponarzekać, bo jak duszę w sobie to mi się tam w środku coś potwornego robi. A tak jak wyleję to od razu lepiej. Poza tym zauważyłam, że jak piszę miło, fajnie, pogodnie to pies z kulawą nogą nie zajrzy - nie żebym o to zabiegała, ale to w ramach obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja, nie chcę już narzekać i marudzić, bo to nic nie daje, a szczególnie na blogu.
    Wolę cieszyć się tym co mam, niż marudzić i ciągle pisać to samo, co tak naprawdę nie zdaje się nawet psu na budę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam Cię na blog www.wszechocean.blogspot.com - przyjemnej lektury!

      Usuń
  3. Anonimowy00:27:00

    Mnie tylko ciekawi, co alfa i omega prawicy, która tu przychodziła
    z samotności, ma do powiedzenia o tych łysych tępych pojebusach?
    "Przyszłość narodu"? "Kwiat młodzieży"? Jeśli tak, to niech ten
    naród lepiej przepadnie...
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Odetchnij beskidzką jesienią - http://grzybypl.blogspot.com/2013/11/listopadowy-spacerek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Republikanka04:22:00

    Wcale Ci sie nie dziwie, Atkabe. Ja na drugim koncu siwata - wydarzenia znam ze zdjec na onecie, ale wstyd taki, ze az myslec o tym przykro a i "sluchac hadko" jak mawial Longinus Podbipieta.
    Pozdrawiam jesiennie

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.