piątek, 28 września 2012

Masakra

Staram się ignorować wszystko to co się dzieje obecnie w tym kraju, ale niestety coś nie coś do  mnie jednak dociera i jestem tym najwyraźniej zbulwersowana. Po raz kolejny zastanawiam się w jakim ja bungustanie ja żyję? Zaszczuwanie Kopaczowej przez talibów, ekshumacje za moje pieniądze, ponowne pogrzeby za moje pieniądze, głupawe komentarze Merty  Wassermanówny w telewizji, przeprosiny Tuska, tłumaczenie się Kopaczowej, uwago Niesiołowskiego.
Podczas pogrzebu Anny Walentynowicz w Gdańsku-Wrzeszczu doszło do incydentu. W czasie mszy wniesiono polską flagę z napisem "To był zamach", a także baner ze zdjęciem Lecha Kaczyńskiego i napisem "Nasz prezydent".
Podczas wczorajszej debaty na temat Smoleńska poseł PSL, Stefaniuk zaintonował modlitwę za zmarłych w Sejmie RP.
Akt oskarżenia przeciwko Korze (Olga J.) o posiadanie marihuany został zwrócony do prokuratury. Zdaniem sądu prokuratura, przed wysłaniem sprawy do osądzenia powinna powołać biegłego, który stwierdzi, czy piosenkarka jest uzależniona od narkotyków i czy jest poczytalna. 
Myślę, że mój komentarz do wyżej wymienionych tematów jest absolutnie zbędny. Republika bananowa to jest mało powiedziane. Według mnie nastał czas na zmiany i to radykalne, tak dalej być po prostu nie może.


5 komentarzy:

  1. Anonimowy12:22:00

    Mnie też te nekrofilskie zapędy prawicowców denerwują i obrzydzają. Ale, z drugiej strony, jeżeli Kopaczowa pieprzy, że wszystko jest ok, a okazuje się, że w grobach leżą nie te osoby, co trzeba, to coś jest nie tak?
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:03:00

    Byłem 2 tygodnie na Wybrzeżu. Ludzie przeklinają Tuska i Wałęsę za ten burdel, jaki zrobili w kraju. Otrzeźwieli z tego wolnościowego stuporu? Tylko co z tego? - znowu na wyborach będą głosować na Tuska i jego bandę, więc po co pluć się na solidaruchów? I śmieszno i straszno. A przede wszystkim głupio...
    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na kogo maja glosować na Kaczyńskiego? Na SLD? Albo na Palikota? Śmiechu warte.

      Usuń
    2. A masz jakieś inne możliwości? Rzecz w tym, że tym krajem rządzi ta sama sitwa od 23 lat za przyzwoleniem tego durnego społeczeństwa. Dlatego mamy, co mamy. Doprowadzono do sytuacji, w której rządzą kryminaliści i religijne oszołomy, a uczciwi ludzie siedzą cicho, albo wyjeżdżają.

      Usuń
    3. Anonimowy21:19:00

      Bo Palikotowcy jeszcze nie rządzili w przeciwieństwie do PO, PiS, PSL, SLD. I oprócz Kopycińskiego i Palikota są tam same świeże twarze w polityce. Ot, dlaczego.
      Wędrowczyk

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.