czwartek, 13 grudnia 2012

13-ty


Posłużę się słowami p. Jaruzelskiego o naszym narodowym zbawcy-bohaterze: "Jarosław Kaczyński?... Dla mnie to była postać zupełnie nieznana. Wałęsa, Bujak, Frasyniuk, Michnik, Kuroń, ale Kaczyński? Internowano kilka tysięcy ludzi, również Lecha Kaczyńskiego... Ale Jarosław widocznie niewiele znaczył i to jest chyba jego kompleks. Ja mam swój, Glemp ma swój, a Jarosław Kaczyński swój. On niedocenionego kombatanta. I teraz odwet, rewanż... te pokrzykiwania o ZOMO i komunie… Gdyby np. Niesiołowski to mówił... ale ten nie potrzebuje sobie niczego dopisywać do życiorysu i zachowuje pewien umiar, czy Michnik, Kuroń to ja bym nawet i zrozumiał - oni dużo wycierpieli, ale Jarosław Kaczyński? ... " Frustracja popycha ludzi do wielu złych czynów, do kłamstw, naginania prawdy w swoją stronę itp. Dzisiejszy marsz Kaczora to to Himalaje jego frustracji. Mały nędzny, człowieczek, gówno znaczący w ówczesnych czasach, przez ponad 30 lat niepotrafiący wyzbyć się swoich kompleksów. To chyba o czymś znaczy.



Frasyniuk podsumował to trafnie.

 Teraz po tylu latach Kaczyński , jak i wtedy, Kaczyński onanizuje się swoją megalomanią, i marzy o tym, aby w końcu ktoś go do jasnej cholery internował. Zawłaszcza coś co było i jest jemu obce, bazuje na pamięci swojego brata, który był internowany, który działał, który był bohaterem tamtych czasów. Jarosław nie może tego zdzierżyć, a sumienie nie daje mu spokoju, bo to on nikt inny zabił swojego brata, poprzez swoją megalomanię i frustrację. Ale nie tędy droga. Solidarność nie składała się z kiboli , błogosławionych przez biskupów, ani z oszołomów, ani z plujących nienawiścią katolików. Solidarność to 10 milionów ludzi , wierzących i nie wierzących, ludzi , którzy chcieli lepiej, ludzi, którzy tak naprawdę mieli lewicowe poglądy, a nie banda skurwieli. tak jak dzisiaj, która potrafi jedynie palić opony, wyrywać kostki brukowe i maszerować o wolność , którą już mamy.
Mnie osobiście jest wstyd, tak jak każdego 13 grudnia, bo nie o taka Polskę walczyłam.


1 komentarz:

  1. przyłączam się do WSTYDU bo mnie też jest wstyd, że żyję w kraju który wyhodował takiego oszołoma

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.