niedziela, 24 czerwca 2012

Bulwersujące

Jestem co najmniej zniesmaczona zachowaniem pewnych mediów, jak i wypowiedziami bloggerów i komentatorów, którzy pochylają się nad wypowiedzią Wojewódzkiego i Figurskiego, o gwałceniu ukraińskich sprzątaczek. O to cały tekst.
" Wojewódzki: A wiesz co ja wczoraj zrobiłem po tym meczu z Ukrainą?
Figurski: No?
Wojewódzki: Zachowałem się jak prawdziwy Polak...
Figurski: Kopnąłeś psa.
Wojewódzki: Nie, wyrzuciłem swoją Ukrainkę (śmiech).
Figurski: (śmiech) A to dobry pomysł. (śmiech) Mi to jeszcze nie przyszło... Wiesz co? Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę.
Wojewódzki: Wiesz co, to ja swoją przywrócę, odbiorę jej pieniądze i znowu wyrzucę (śmiech).
Figurski: Powiem ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił.
Wojewódzki: Eee... Ja to nie wiem jak moja wygląda, bo ona ciągle na kolanach. (śmiech)."


Od zawsze uważałam , że ta dwójka, to nic innego jak prymitywne chamstwo, zblazowane klauny, uchodzące za  objawienie medialne. Ich tzw. żarty są żenujące i tylko takie same prymitywy jak oni mogą się z nich śmiać. Tym tekstem obrazili nie tylko Ukrainki, ale i kobiety i sprzątaczki bez których obyć się nie da, a w tym społeczeństwie traktowane są jak śmieci , które sprzątają. Aż dziw bierze, że w jutrzejszym Newsweeku , ukaże się okładka z tymi błaznami . Rozczarował mnie też komentarza pana Lisa, który niby potępia ich wypowiedz, ale pochyla się nad błyskotliwością owych.


Z resztą nie on jeden, cała plejada panów wypowiadających się na ten temat ubolewała jedynie nad tym, że wspomnieli o Ukrainkach, nie o kobietach, nie o sprzątaczkach, nawet pewnie nieubolewali o gwałcie, ale , że padło słowo Ukrainki.
Ksiądz Sowa powiedział co następuje: " Szkoda, że jedna głupia audycja niszczy świetną atmosferę, jaką udało się zbudować między Polakami i Ukraińcami, choćby przez wspólne kibicowanie."
Marek Siwiec z SLD : "  To, że w Polsce pracuje (często nielegalnie) kilkaset tysięcy Ukraińców, nie oznacza, że wolno Panu, czy komukolwiek innemu, pozbawiać ich godności. A to wynika wprost z waszej audycji – po prostu potraktowaliście wszystkie Ukrainki jak kur*y."
Znaczy, że co? "Kurwy" można gwałcić ?
Rozumiem, że wielu panom mózgi się zlasowały od tego ciągłego oglądania Euro, ale... Obawiam się, że tak właśnie myśli większość i to myślenie musi być naprawione, a tym czasem Gowin robi wszystko aby gwałt w Polsce nie mógł być ścigany z urzędu.

Klechy zaś  robią wszystko , aby wywrzeć presję na rządzących i wyciągnąć więcej kasy od podatnika. Kloch , Michalik, Budzik i inne pasibrzuchy leja łzy , że 0,3% to stanowczo za mało , chcą 0,5 %  albo więcej. Z tym , że im jest i zawsze będzie za mało. Za mało ukradli i rozkradli i teraz sobie plują w brodę  bo przecież mogli , ale się krygowali i za mało od państwa żądali.

4 komentarze:

  1. Anonimowy07:08:00

    Na litość, Atkabe, a czegoś Ty się spodziewała po dwóch chamach z chamów, których ktoś w pijanym widzie nazwał celebrytami? Taka jest właśnie mentalność większości Polaków, a ponad dwudziestoletnie pranie mózgów ten stan tylko utrwala. Takie mamy właśnie media lansujące te miernoty, ale za tymi mediami stoi ktoś, komu zależy na tym, by właśnie tak było.

    Czarnym było, jest i wciąż będzie mało, a zatem te wszystkie Klochy, Michaliki, Budziki, Flaszki i inne śmieci będą wciąż płakać i żądać. A Tuski, Kaczyńskie i inne matoły będą na wyprzódki padać przed nimi na kolana, a wraz z nimi ten beznadziejny narodek, który będzie karnie oddawał na nich głosy, jak nakaże im czarny okupant. I lody nadal sie będą kręcić, a głupi lud będzie wspominał Ursus i Radom i onanizował się kolejną wypierdą filmową Wajdy - tym razem o Wałęsie. Bo chleba nie będzie, ale za to igrzyska...!

    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15:20:00

    To, co napisaliście nie wygląda na prowokację... naprawdę nie zauważyliście przekazu "między wierszami"? Przecież Wojewódzki z Figurskim właśnie piętnują tę "mentalność większości Polaków", a nie podpisują się pod nią!
    Rzadko oglądam i słucham w/w, ale mam na ich temat zdanie odmienne od Waszych opinii - oni przecież walczą z tym, czego i Wy nie znosicie, więc trochę więcej szerszego, NIE DOSŁOWNEGO spojrzenia na to, co słyszycie!
    Jestem pewna, że zarówno K. Wojewódzki, jak i M. Figurski nigdy nie kopnęli psa ani nigdy nie potraktowali Ukrainki - dlatego, że jest Ukrainką, sprzątaczki - dlatego, że jest sprzątaczką, osoby pracującej nielegalnie - dlatego, że pracuje nielegalnie, jak śmiecia. I przecież (litości!) nikogo do tego nie namawiają, wręcz przeciwnie, bardzo często pokazują, jak wygląda prostactwo, ciemnota, obłuda, kołtuństwo i okrucieństwo tzw. "Polaczków"!
    Czytajcie i słuchajcie ZE ZROZUMIENIEM, "naprawdę warto"!

    A co do kleru- oczywiście, że będą żądać jak najwięcej od państwa, przecież są przyzwyczajeni do tego, że dostają to, czego żądają, a nawet więcej...

    Pozdrawiam
    -MeLa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17:29:00

      Przepraszam MeLa, ale gdybym nie znał tych "ćwierć-ętelegętów" z klepicha, to może i bym Ci uwierzył. Niestety oglądałem ich dość często, by dostawać na ich widok odruchu wymiotnego. Podobnie zresztą jak Ferdka Kiepskiego, gdzie granica pomiędzy krytyką społeczeństwa polskiego, a pospolitym chamstwem też już się zatarła...
      Pozdrawiam - Vislanijczyk

      Usuń
    2. po prostu nie potrafię zrozumieć chamstwa, dlatego ci dwaj debile są dla mnie dnem kompletnym.

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.