czwartek, 21 czerwca 2012

skandalików ciąg dalszy

Pan Maziarski bije na alarm, że do Polski wkroczyła cenzura religijna, ktoś inny zauważył , że Doda miała szczęście, że nie została skazana na stos, a ja uważam, że cenzura religijna w tym kraju trwa już ponad 20 lat i jakoś dopiero teraz wszystkim się oczy otworzyły. Szokujące czyż nie?
Szczerze mówiąc ja nie tylko uważam, że autorzy biblii byli napruci winem i jarali zioła, ja uważam, że każde słowo w Biblii to konfabulacja, rzeczy absolutnie wymyślone, przekręcone, dodane przez autorów i nie trzymające się nawet kupy. Biblia nie jest żadną świętą księgą jest zwykłą książką opowiadającą o dawnych czasach, coś na kształt legend i każdy powinien mieć prawo mówić o tej książce co chce. Uważam tez , że każdy powinien mieć prawo mówić co chce na temat każdej religii i każdej tzw "świętej księgi" . Paragraf umożliwiający skazanie kogokolwiek za takie kuriozum , jak obrażanie uczuć religijnych jest jakimś średniowiecznym odpowiednikiem palenia czarownic.  Tyle w tym temacie.
Nstępne co mnie zbulwersowało, to wysokie premie dla naszych orłów.
"Za każde zwycięstwo w fazie grupowej reprezentacja Polski otrzyma do podziału 500 tysięcy euro, a za remis 250 tysięcy euro. Za ćwierćfinał miał być milion euro. Mówię o pieniądzach tylko dla piłkarzy, czyli bez uwzględniania sztabu kadry z selekcjonerem na czele. A więc za te dwa grupowe remisy - w przeliczeniu na złotówki - wychodzi po 100 tysięcy na głowę. Premie będą dzielone między 23 zawodników."
Nikt chyba nie sugeruje, że nasze orły się napracowały, ale za te porażki mimo wszystko nie powinni dostać złamanego grosza, to moja opinia. A wy co o tym myślicie?
Na koniec perełka.
Bezrobotny Adama z parafii w Legionowie,  chcąc pochować ojca musiał zapłacić księdzu 700 złotych.
"  Z wujkiem próbowałem przekonać proboszcza legionowskiej parafii. Pokazałem zaświadczenie z ZUS o wysokości renty taty i zaświadczenia z urzędu pracy moje i mojej mamy. Jedyna odpowiedź, jaką usłyszałem, to: "Niech się złoży rodzina". Zasiłek pogrzebowy 4 tys. zł. nie wystarczył, 2,5 tys. kosztowało wykopanie grobu, najtańsza trumna tysiąc złotych."
Myślę, że mój komentarz jest tutaj zbędny. 

16 komentarzy:

  1. Anonimowy11:07:00

    Pan Tusk ściął zasiłek pogrzebowy, to niech teraz układa się z klechami.
    Premier publicznie oświadczył, że nie będzie klęczał przed księżmi. Faktycznie, on nie musi, bo z pokorą i skwapliwie wali łbem o beton przed sukienkowymi. Premier z Bożej Łaski!

    Y.M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:27:00

    Doda sie myliła. Biblia to realny zapis pewnych faktów historycznych sporządzonych przez ludzi, którzy nie potrafili zwerbalizować opisywanych zdarzeń - stąd te wszystkie cuda-wianki, których tak pełno w Biblii. Poza tym rozmaici "ojcowie" i "doktorzy" kościoła wywalili z niej to, co im nie pasowało, cichcem dopisując to, co akurat było im najbardziej potrzebne - "nauki moralne" stanowiace podstawę egzystencji ich firmy. To taki mit założycielski.
    Na tej samej zasadzie działa u nas IPN i mity założycielskie III i IV RP: o stanie wojennym, o podłych ubekach, o JPII co to z komuną walczył i inne nośne w tym narodzie bzdety, które piszą ludzie bynajmniej nie napruci winem i jarający marychę. Tak to historia powtarza się tyle razy, ile jej na to pozwolimy.
    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:18:00

    Spróbujcie powiedzieć coś takiego na temat Koranu lub Talmudu to Was ukamieniują . Po co to mówi ,po co drażni .I tyle ,ma prawo nie wierzyć ,ale nie musi drwić !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co lincz jest u nas karalny, a drwić można sobie z każdego i ze wszystkiego , katolicy to nie święte krowy , choć za takie się uważają i o byle gówno się obrażają. BTW, jak ja napiszę książkę o tym co się ziało ponad 2000 lat temu to też będzie świętą księgą?

      Usuń
    2. Anonimowy18:30:00

      Mówi się ukamienują. Nie strasz, bo jesteś taki sam jak ci od koranu. Nikt tobie nie odbiera prawa do wiary w co tylko chcesz, ale i nam pozwól mieć własne poglądy. Krzyż ma cztery końce.

      Y.M.

      Usuń
    3. Uu, jaki piękny przypadek fatwa envy tu zawitał. Fajnie by się pogrzało ręce przy stosach, co nie?

      Usuń
  4. Czy się stoi czy się leży... tak z naszymi piłkarzami. Po co się starać, skoro tak czy siak dostaną wynagrodzenie, o jakim niejeden ciężko pracujący człowiek może pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot i masz polska rzeczywistość ...

      Usuń
  5. Anonimowy20:48:00

    Takich perełek (bezrobotny Adam załatwiający pogrzeb ojca) ci u nas dostatek...

    Przecież klecha "nie opuści", bo za parę dni (tygodni, miesięcy) przyjdzie następny bezrobotny w sprawie pogrzebu i wtedy musiałby konsekwentnie i temu następnemu ( a potem kolejnemu bezrobotnemu, albo i "robotnemu", ale biednemu) "opuścić" !! I do czego by to doszło??!!
    Więc "niech się złoży rodzina" ...
    A jak ktoś nie ma rodziny, to sąsiedzi...

    - MeLa

    OdpowiedzUsuń
  6. Cały problem z klerem i ich baranami polega na tym, że ze swoją naiwną głupotą włażą w życie publiczne, tym samym również moje życie. Dlaczego ta agresywna sfora nie może ograniczyć się do demonstrowania średniowiecznych obrządków wyłącznie w swoich świątyniach? Ja nie obnoszę się ze swoim ateizmem, ale nie życzę by ktokolwiek dyktował mi swój światopogląd. Więcej, nie życzę sobie by w demokratycznym państwie kościelna dogma infiltrowała system administracji państwa oraz organy praworządności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie zgadzam się... Nie jestem z Polski, nie jestem wyznania katolickiego. Ale mieszkam już dłuższy czas. Odczuwam presje wyznaniową na każdym kroku. Nauczyłam się że publicznie lepiej nie wypowiadać się...

      Usuń
    2. Zgadzam się. Nie jestem z Polski, nie jestem wyznania katolickiego. Ale mieszkam już dłuższy czas. Odczuwam presje wyznaniową na każdym kroku. Nauczyłam się że publicznie lepiej nie wypowiadać się...

      Usuń
    3. Peony79, rozumiem Cie doskonale. Polska to taki skansen, skamienilina, kraj bez opamietania i ślepo zapatrzony w te wszystkie watykańskie aureolki. Co gorsze, zdecydowana większość tych fanatyków tak naprawdę nie zna biblii, a ich wiara to powierzchowne demonstrowanie swoich "przekonań" bo tak wypada, bo co powiedzą sąsiedzi, bo z braku szerokich horyzontów myślowych mają gacie pełne strachu przed wyimaginowanymi bożkami. Myślę, że to kwestia czasu i młodsze pokolenie Nerdala i Dody zastąpi niebawem ten tępy i nieugięty beton katolickiej ciemnoty.

      Usuń
  7. To jeden z tysięcy przykładów, jaki przytoczyłaś, dowodzący, że czarne spaślaki żerują na wszystkim.
    Truposzowi wylizaliby złoto z uszu. Po prostu hieny cmentarne, dzięki pachołkom z parlamentu czy urzędów
    cieszące się bezkarnością. Ale to księzulskie sobiepaństwo i u nas się skończy. Patience, my friends, patience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15:15:00

      Ze swej strony dodam, że guttae lapidem caveat... ;))) I tak trzymać!
      Vislanijczyk

      Usuń
  8. A tak swoją drogą, Atkabe, dzięki że wykorzystałaś podany przeze mnie link. Trzeba siać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.