czwartek, 22 listopada 2012

Przebudzenie

Czekałam na to od kwietnia 2010 roku  i się doczekałam, zarówno premier jak i całe PO się w końcu przebudziło i przemówiło ludzkim głosem. Jak mniemam przyczyniły się do tego dwie sprawy, które po prostu przelały czarę goryczy. Planowany zamach i wpis na blogu Oleśnickiego działacza PiS.
"Żydzi wypier...ać". Policja to "psy Donalda Tuska", które jeśli staną na drodze demonstrantom, to "zapłacą za to straszną cenę". "Czy można w Polsce zrobić referendum nad projektem zastrzelenia Tuska i zbierać pod takim projektem podpisy? Żeby zastrzelenie go jak psa było legalne".
We wpisach na swoim prywatnym blogu Nicpoń zarzeka, że nie jest faszystą i antysemitą. "Mam do Żydów stosunek dokładnie taki sam, jak do innych narodów. Na co dzień ich istnienie mnie nie interesuje. Mogą sobie być, mogą sobie zniknąć za sekundę i ja tego nawet nie zobaczę. Bo co mnie oni? Natomiast jak mi tu lezą i szkodzą Polsce, a przez to i mi, to mam dla nich tylko jedno - wypier...ać!
A tak Nicpoń relacjonuje ostatni marsz niepodległości w Warszawie. Opis chwili, gdy grupa demonstrantów obrzuciła kostką brukową policjantów: "Ta cała [młodzież - red.] wkurw...a i agresywna (co cenne i co ja popieram), nie pieprząca się w tańcu, aktywna i gotowa do konfrontacji". "Ba, gotowa. Gotowa to mało. I ci ludzie są Polsce bardzo potrzebni, bo Polsce po prostu potrzebni są ludzie, którzy są zdolni przypier...ć. A tych, którym by przypier...ić trzeba, jest sporo, mimo że coraz bardziej zestrachani są silni i na rzęsach stają, by na nas wymusić przestrzeganie ich reguł, które sobie sami dla siebie ustanowili, żeby im było wygodnie. Tego się nie skruszy ani pokojowymi marszami, ani krucjatami różańcowymi, ani ogólnie pojętą grzecznością".
Wpisy są żenujące , ale jakże PiSowskie czyż nie? Podobno pan ów został już wykluczony z PiS,ale co to pomoże  skoro gro pisolubnych, Rydzykolubnych, narodowców myśli dokładnie tak samo i jak powiedział dzisiaj Tusk,
"w Polsce napięcia, które kreuje PiS z Jarosławem Kaczyńskim na czele, są już tak duże, że nie powinno się pytać, czy zabić Tuska, ale jak to zrobić. – PiS rozstrzygnął to definitywnie, że Tuska trzeba zabić."
Mowa nienawiści , która notabene rozpoczęła się już w 2005 roku zaczyna zataczać coraz to większe koła i chyba już nikt nie jest w stanie tego powstrzymać.  Wyrok na rząd, Tuska i prezydenta został wydany, podżegaczy nie brakuje, a wykonawców?
Trybunał Stanu dla Kaczyńskiego i Ziobry za działanie na szkodę państwa trochę spóźniony, ale lepiej późno niż wcale.  Szczucie Polaków przeciwko sobie przez ostatnie 7 lat zacznie zbierać swoje żniwo, rozsiewanie kłamstw, urojonych teorii , znieważanie prezydenta , obrzucanie błotem premiera, szkalowanie rządu i podważanie jego suwerenności już dawno powinno zostać rozliczone. Tylko gdzie się podział w tym wszystkim Macierewicz, główny psychopata PisoRP?

BTW, dzisiaj w USA obchodzony jest Dzień Dziękczynienia, wszystkim moim przyjaciołom zza oceany życzę

:)))

1 komentarz:

  1. Republikanka16:30:00

    Dziękujemy bardzo za życzenia (podziękowania spóźnione ale dopiero teraz przeczytałam Twój post).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.