czwartek, 5 lipca 2012

Krypto-rekalma i takie tam

Siedzę na działce, skwar leje się z nieba. siedzę sobie na werandzie, w cieniu

i piszę. Korzystam z całkowicie darmowego internetu Aero2 i jest super:)) Myślę aby zostać tu kilka dni i zastanawiam się czy Tesco tudzież Auchan przewieźliby mi zakupy na działkę, bo uruchomili właśnie dostawy do domu:)) Ale do rzeczy.
Przeglądnęłam dzisiejsze news'y i włos zjeżył mi się na głowie. Dowiedziałam się min. że jestem bezmyślnie uśmiechniętym debilem, który dal się zmanipulować władzy i cieszył się Euro, a teraz cieszy się sukcesem tegoż. Pondto dowiedziałam się , że PiS będzie takich jak ja deratyzował, czyli unicestwiał, czyli zabijał, bo lewacka hołota jedynie na to zasługuje. Wszyscy, którzy się uśmiechają i cieszą, zamiast lać krokodyle łzy i walczyć o Smoleńsk, Radiomaryja , pochylać się nad wszelkimi klęskami, to hołota, którą należy deratyzować. Prawdziwy Polak, prawdziwy patriota, prawdziwy katolik nie tylko nie może, ale też nie potrafi się cieszyć z niczego. Dlatego tez ja nie jestem ani prawdziwą polką, ani patriotką ani katoliczką. Jestem lewackim chłamem, żydo-komunistką na dodatek zboczeńcem i wiecie co ...jestem z tego dumna.
Wyczytałam też , że Lato będzie kandydował po raz kolejny, w pewnym sensie mi to lata, ale...ja po prostu gardzę ludźmi, którzy nie mają za grosz honoru, którzy dla pieniędzy, stanowiska, zrobiliby absolutnie wszystko. To nie są ludzie, to są zwykłe szmaty.
I jeszcze jedno, zupełnie z innej bajki, rozbawiło mnie w zasadzie. Otóż pewna psycholożka, guru nie omalże , napisała, że nie ma żadnych podstaw ku temu, aby w upalne dni dzieci biegały nago po parkach, plażach, basenach, gdyż...za rogiem czi się pedofil  i może być bubu. Chyba, że pedofil w sutannie, bo tych ci u nas dostatek. A na poważnie, jasne, że nie ma podstaw aby dzieci , małe dzieci biegały nago, ale biegają, bo tak jest od zawsze, ja to pamiętam i świat się nie zawalił, podobnie jak świat się nie zawalił kiedy brudnymi łapami jedliśmy chleb posmarowany masłem , który właśnie upadł na ziemię itd, itp. Przeginanie nie jest wskazane w żadnej dziedzinie.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy15:07:00

    A miej tych półmózgów w dupie i olewaj ich ciepłym moczem. Dla mnie PO, PiS, PSL i inne prawicowe ugrupowania to kupa gówna, tylko że z kupy gówna jest jakiś pożytek - z nich żaden. Dzięki wyrokowi Trybunału Prostytucyjnego zrobiono ze mnie komunistycznego zbrodniarza, kata narodu polskiego i zdrajcę tegoż - chcociaz nie udowodniono mi niczego z tego, o co mnie pomówiono. I też jestem z tego dumny, bo z PRL się mimo wszystko w świecie liczono, a Wolną Polskę wszyscy mają głęboko w dupie przez tą bandę złodziei, oszustów i koryciarzy, która nią rządzi. A zatem olewator na pełny gaz i spłukać to prawicowo-kościółkowe łajno tam, gdzie jego miejsce - do gleby!
    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz mi prosze kto sie liczyl w swiecie z PRL ( za duzo kronik filmowych towarzysz ogladal ) Mam 47 lat i dobrze pamietam PRL i brak niemal wszystkiego ale w propagandzie bylismy mistrzami swiata. Tez nie lubie styropianowcow , ale nie kocham tez komuchow. O sobie moge powiedziec ze mam konserwatywne poglady jezeli chodzi o gospodarke , w sprawach obyczajowych jestem liberalem . Katolicy maja prawo do wyrarzania swoich pogladow , ale nie maja prawa do zmuszania innych do postepowania zgodnie z ich wierzeniami (in vitro , aborcja czy zwiazki partnerskie ) W Polsce nie ma partii prawicowych ,jest tylko lewica postkomunistyczna ( tez z nosem w odbycie episkopatu) i lewica katolicka ktora okrada uczciwie pracujacych Polakow aby wspomagaac pospolitych leni w imie tzw.sprawiedliwosci spolecznej.

      Usuń
    2. Jeśli tak dobrze pamiętasz PRL, to pewnie pamiętasz od kiedy to brakowało niemal wszystkiego, jak piszesz. Od którego momentu półki w sklepach zaczęły lawinowo stawać się puste. Co było tego przyczyną. Oj! Wydaje mi się, że za bardzo tego PRLu nie pamiętasz Bogumile.

      Usuń
    3. Anonimowy16:38:00

      Bogumił wyjechał z Polski i nie pamięta, a może nie chce pamiętać czasów PRL. Jego rzecz. Powiem tylko jedno - jeżeli po wojnie miał być taki syf jak teraz, to dobrze, że komuchy objęły władzę. Przynajmniej odbudowano kraj i ludzie żyli jako tako. Bogumił zapomniał, że zwalczono analfabetyzm i wyrównano start młodzieży. On sam nie musiał paść krów u pana czy rzępolić w żydowskiej karczmie. Polacy mają krótką pamięć - szczególnie jak urządzą się na obczyźnie...
      Pozdrawiam - Vislanijczyk

      Usuń
  2. Anonimowy15:44:00

    Bo pedofile molestują wyłącznie dzieci biegające nago, nieprawdaż, psycholożko - btw - która to, poproszę o inicjały...
    A swoją drogą - kiedy oficjalny ZAKAZ? Od kiedy dzieci NIE BĘDĄ MOGŁY pokazywać się na plażach i basenach bez tekstyliów?

    "Pis..." (z katolickością odmienianą przez wszystkie przypadki przez wszystkich pisuarów bez wyjątku) "...będzie deratyzował..." - oczywiście w ramach katolickiej miłości bliźniego...

    Miłego werandowania
    - MeLa

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19:42:00

    To jest chore w dupokracji, bo pozwala wypowiadać się każdemu, nawet bezmózgom pokroju kaczor, macior, brudzol i tym podobne ukrzyżowane pojebusy. Ja szczerze mówiąc szczam na smoleńsk, a "zamordowany" przez komorusków mlaskacz na zawsze pozostanie niedojdą i gamoniem. Tyle napiszę o tym. Lato, byłeś legendą, a stałeś się tłustodupną mendą.

    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:41:00

      Ch... z nimi - szkoda tylko, że Lato tak zgłupiał, ale za taką kasę głupieje niejeden.
      Pozdrawiam - Vislanijczyk

      Usuń
  4. Anonimowy19:49:00

    Macie rację, szczać na pojebusów pokroju kaczor, macior, brudzol, rydzol. Szczam na smoleńsk, a "zamordowany" przez komorsuków prezydent mlaskacz zawsze będzie dla mnie niedojdą. Lato: byłeś legendą, stałeś się grubodupną mendą.

    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato kandyduje... a ja mu się nie dziwię. Za takie pieniądze mogą i mnie opluwać w mediach. Inną sprawą są ci ludzie którzy będą na niego głosować. Myślę, że to gorsze istoty niż sam Lato. Bo dlaczego mieliby głosować na człowieka skompromitowanego? Dla pieniędzy, zaszczytów, stanowisk... Głosujący na Latę są gorsi niż on sam. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11:18:00

    Bogumile, masz rację!
    Podzielam Twoje poglądy.

    A Vislanijczyk, jak zwykle, z uporem godnym lepszej sprawy, gloryfikuje ten najpierw zbrodniczy, a zawsze kłamliwy, obłudny, siermiężny, służalczy peerel, ale czytelnicy bloga Beatki przecież już się do tego nieustannego zachwytu przyzwyczaili...

    "Taki syf jak teraz" jest NIE BEZPOŚREDNIĄ konsekwencją 50 lat "komuny", ale niektórzy Polacy chyba nie umieją spojrzeć szerzej i dostrzec zależności.

    "Z PRL ... się w świecie liczono"... - "polecę" cytatem ze starego dowcipu: " Nie rozśmieszajcie mnie, baco, bo mam zajady" ...

    Pozdrowienia
    -MeLa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy06:12:00

      MeLa - powtarzasz bezmyślnie to, co słyszę codziennie w Radiu-co-ma-zawsze-ryja, więc nie będę z Tobą polemizował. Nie gloryfikuję PRL, ale patrzę krytycznie na to, co mamy teraz, kiedy do władzy dorwali sie tzw. "demokraci" i ekonomiczni dyletanci, którzy potrafili tylko rozkradać to, co zbudowano w w czasie 45 lat. Miało byc cudownie, a jest jak zawsze - syfiasto. A z Polską Ludową w świecie się liczono, czy tego chcesz, czy nie - na zajady kup sobie maść cynkową - pomaga!
      Pozdrawiam - Vislanijczyk

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.