poniedziałek, 27 sierpnia 2012

no thanks

Hofman proponuje Polakom IV RP bez Ziobry, wow, toż to wspaniale, panie H. Czy mogę już głosować za, czy muszę czekać?
A tak na poważnie, to z jakiej choinki się ten pan urwał? Że niby Ziobro był jedynym winowajca tego, że chcieliście wprowadzić zamordyzm? Please!!!
Ja osobiście dziękuje za IV RP. Mnie wystarczy tej ksenofobii, rasizmu, homofobii i innych fobii w III RP, jakoś do zamordyzmu mi się nie spieszy z Ziobrą czy bez. III RP jest daleka od ideału, jak zresztą większość państw. Tu tez dochodzą do głosu idioci, kretynie, bandyci i popaprańcy, tyle, że na ogół to tylko plują jadem , bo nic innego nie mogą, a jakby powstała IV RP bis to bylibyśmy w takim szambie jakim jest obecnie Iran i kraje 3 świata.
Dzisiaj Cejrowski , kolejny po Terlikowskim oszołom z misją, może sobie co najwyżej popierdolić, że chce nawracać narody na katolicyzm, jego sprawa, niech sobie pierdoli do woli.W zasadzie to i Kaczyński ze swoimi oszołomami może sponsorować gazetę(GP) namawiającą ludzi do nienawiści , ot takie jego prawo, ale aby nie robił tego z moich podatków.Ja chcę żyć w państwie praworządnym i świeckim i tolerancyjnym. Tak długo jak kościół i jego wierni nie będzie deptał mi po odciskach tak i ja nie będę się do ich magii wtrącała. Dopóki jednak kościół będzie bezczelnie zajmował moją przestrzeń publiczną i narzucał mi swoje para moralne prawa , dopóty będę te instytucje piętnowała i obśmiewała. Podobnie jak IV RP i III RP ze swoja skłonnością do ulegania czarnym, związkom zawodowym  i innym roszczeniowcom. Mnie nikt nigdy nie dał złamanego grosza i tez nigdy o tego grosza nie prosiłam , podobnie jak nie prosiłam o ingerowanie czarnych w moje życie, ale ba.Jednakowoż jak mam wybierać tu i teraz, to jednak wolę tę III RP, niż zamordyzm IV RP.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy16:03:00

    Cejrowski czy Terlikowski to żulia, której istnienie ubliża prawdziwym przestępcom, którzy mają swój honor i na pewno nie przyjęliby ich do kompanii.
    Ale najbardziej ubawił mnie Seremet - krytykuje swoich podwładnych za aferę Amber-Gold. Znaczy się, co? - znaczy się nie wiedział o ich złej pracy? Jak nie wiedział, to jest niekompetentny na zajmowanym stanowisku i powinien polecieć na zbity ryj zaraz po sprzedajnych gnojach z Gdańska.
    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:19:00

    Wybór między III a IV erpe to żaden wybór.III upływa pod znakiem afer, wyprzedaży majątku narodowego, dogadzaniu czarnych wieprzy, IV ma kaczego ryja. Ani cecia ani cfarta.
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich starych czasach mówiło się o wyborze między kiłą a rzeżączką. I coś w tym jest teraz!
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Anonimowy18:32:00

      Krótko, acz treściwie.
      Pozdrawiam
      Wędrowczyk

      Usuń
    3. Anonimowy20:50:00

      Nie chciało się komuny, źle było w realnym socjalizmie, to teraz mamy to, czego chcieliśmy... Mamy realny kapitalizm, jak z XIX wieku i bandę kościółkowych skurwysynów, która poza okradaniem społeczeństwa i trwonieniem majątku narodowego wypracowanego przez 45 lat komuny niczego innego nie potrafi. Kiła i rzeżączka? Raczej dżuma i ebola na wymianę z czarną ospą!
      Vislanijczyk

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.