sobota, 11 sierpnia 2012

Przepraszam bardzo, ale ...

Obiecałam, że będzie miło i wakacyjnie, ale jakoś tak mało wakacyjnie się porobiło, przynajmniej u mnie leje i zimno. Tak więc zjechałam na moment do domu , na swoje nieszczęście włączyłam TV i co słyszę? Płacze nad Amber Gold. Szczerze mówiąc za głupotę się płaci i państwu gówno do tego, że obywatele są tak pazerni i głupi, że inwestują w prywatne wykwity zwane szumnie "bankami". Jeżeli państwo miałoby tropić hochsztaplerów , to powinno zabrać się za łachy Rydzyka, bo chyba takiego hochsztaplera jak on to świat nie widział. Rydzyk oszukał miliony obywateli, zbierał pieniądze na ratowanie stoczni, które potem sprzeniewierzył i jak do tej pory jest na ten temat cisza, nikt nie płacze , nie szlocha, a jak obywateli w bambuko zrobił jakiś kmiotek z wyrokami to od razu wielka afera. Powiem jeszcze raz było nie inwestować w coś co jest nierealna mrzonką.
Druga rzecz , która mnie zadziwia jest to angażowanie się województw w sprowadzaniu wakacjuszy z zagranicy po splajtowaniu biur podróży. Przepraszam bardzo, ale dlaczego moje pieniądze ( podatki) mają być wydawane na sprowadzanie do kraju pana X, który zapragnął wygrzewać się w Egipcie i w trakcie tego wygrzewania się biuro od którego zakupił ten wyjazd splajtowało? Pan X  wakacjusz, podobnie jak pan Y inwestor,  robili to we własnym zakresie nikt ich do tego nie zmuszał, więc niech się teraz gonią, a nie mają żal do rządu, do państwa i do mnie , że im się noga powinęła. Mam taki sam stosunek do tych wszystkich poszkodowanych przez naturę, którzy są zbyt chytrzy aby się ubezpieczyć , a potem płaczą w TV, że dom mają zniszczony, że plony szlag trafił, że to i owo. Ja za głupotę innych ludzi nie mam zamiaru płacić i proszę, aby państwo nie wypłacało złamanego grosza z moich podatków tym ludziom. Niech się motłoch nauczy pewnych reguł i praw. Nic nie ma za darmo. Głupota dużo kosztuje, a pazerność jeszcze więcej.

9 komentarzy:

  1. Anonimowy20:26:00

    Jedyne, co mogę napisać, to to, że podpisuję się pod słowami Atkabe. Też nie rozumiem, czemu ja mam płacić za powroty z wycieczek. Swoją drogą, niezły to sposób na wydarcie kasy: otwarcie biur podróży i w niedługim czasie ogłoszenie niewypłacalności. A włos ze łba nie spadnie. Synalek Tuska w Amber Gold i rudzielec nie wiedział o tym? Ja pier...ę, Plichta z zarzutami pracuje w firmie swojej żony... Ręce opadają. Gdzie jest sprawiedliwość, ktoś zapyta? Ja odpowiem: sprawiedliwość jest w rękach tych, co mają forsę! Dlatego nie wierzę w sprawiedliwość.
    P.S. Po raz kolejny zapytam złodzieja Rydzyka: gdzie wcięło pieniądze na ratowanie stoczni, ty czarna gnido?!
    Wędrowczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:35:00

      A ja chciałbym wiedzieć, jak to jest, że prawo pozwala w tym kraju wielokrotnie karanym za oszustwa gnidom na otwieranie parabanków? Co to za chore prawo? Dziwne to, nieprawdaż?

      Z drugiej strony popatrzmy na to tak - ci, którzy po 1989 roku dorwali się do żłobu i koryta, to są przecież byli kryminaliści z czasów PRL, którzy uciekli przed prawem w politykę. No i nie dziwota, że teraz pomagają kumplom spod celi...

      A co do czarnych, to oni zawsze byli oszustami, a szczególnie po roku 313.
      Pozdrawiam - Vislanijczyk

      Usuń
  2. Bo to juz taka Polska mentalnosc.Wszyscy krzycza rzad , panstwo niech nie wtraca sie w moje sprawy , niech nie decyduje o moim zyciu ( swoja droga slusznie ) ale gdy sie cos wydarzy to wrzask pod niebiosa , gdzie rzad , dlaczego mam nie pomaga , my tacy bidni pokrzywdzeni , macie nam pomoc to wasz obowiazek. A takiego wala karzdy jest kowalem wlasnego losu , jak go nie stac na samodzielny powrot z wakacji to niech siedzi na dupie w domu a nie lata po Egiptach.Nie ubezpieczyles domu to mieszkaj pod mostem .

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak .......
    Choć głupców nigdy nie zabraknie do oskubania

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:42:00

    I jeszcze jedno - wysłaliśmy na Olimpiadę ponad 200 sportowców i działaczy. Większość z nich wróciła bez medali, z miernymi wynikami. To jeszcze zniosę, ale jak usłyszałem idiotyczne tłumaczenia, że nie zdobyli medalu, czy byli na ostatnim miejscu bo... - to omal nie dostałem skrętu jaj ze śmiechu! Dlatego proponuję - i to całkiem serio zrobić tak, że każdy sportowiec, który nie zdobędzie medalu po powrocie ZWRACA WŁOŻONE W JEGO TRENING I SZKOLENIE pieniądze - co do grosza i centa! Dosyć wstydu, obciachu i sromoty! Dosyć kretyńskich tłumaczeń! Aut Caesar, aut nihil - albo jedziesz i wygrywasz, albo siedzisz w chałupie na doopie!
    To samo dotyczy naszych piłkarzy i innych sportowców biorących udział w mistrzostwach Europy i świata. I już.
    Pozdrawiam! - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20:40:00

      100% racji. I dodam od siebie, że wielu z nich na olimpiadę pojechało zapewne z czyjegoś namaszczenia. Nic z tego, że gówno potrafią, ważne, że są protegowanymi jakichś szych z PKOL czy cholera wie skąd. Masz rację, tłumaczenia niektórych co do przyczyn klęski, naprawdę potrafią rozwalić. Skwituję to tak: jak gówno nie umie pływać, mówi że woda za rzadka.
      Wędrowczyk

      Usuń
  5. Byłoby w tym dużo racji gdyby nie to, że ja i Pani i każdy z nas wydaje ogromne sumy na rozbuchany do monstrualnych rozmiarów aparat państwa, który za to , m.inn. ma nas chronić od naciągaczy i oszustów. Ja widać nieuzbrojonym okiem - nie chroni! Szkoda, bo niektórzy nie są w stanie odróżnić uczciwej firmy od nieuczciwej, a złodzieja od człowieka uczciwego, bo ten pierwszy potrafi być uprzejmy, grzeczny, miły i inteligentny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutna racja. Jednak polscy urzędnicy szastają pieniędzmi podatnika, bo z tego nie są rozliczani. U nas wszystko jest podyktowane subiektywnym odczuciem. Urzędnikowi zrobiło się żal panów Kowalskich, których spotkało nieszczęście, to im pieniądze da. Gdy jakieś nieszczęście spotka jednego człowieka, to usłyszy on, by się gonił. Zauważ, że jak w wypadku zginie kilkadziesiąt ludzi to zaraz mają wsparcie od wojewody, ministra, premiera... A jak zginie jeden człowiek, to pies z kulawą nogą się tym nie zainteresuje. Rodziny tych co zginęli pod Smoleńskiem to dopiero mieli wsparci z publicznych pieniędzy. Inni muszą sobie sami radzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie uważam, że sama katastrofa to pikuś - w końcu samoloty spadają także w innych częściach świata, ale to, co się stało po katastrofie. To jest dopiero draństwo! - ta gra trupami w imię swoich politycznych interesów i te horrendalne odszkodowania? A za co? Czy oni byli tak wysoko ubezpieczeni? Przecież na to poszło także z moich podatków!

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.