wtorek, 9 października 2012

Biedni bo głupi

Głupi bo biedni. Tak katolicy są na ogół głupi, na ogół też biedni, bo klechy wysysają z nich  każdy grosz, każdą rozsądna myśl czy działanie.
Wczoraj U Olejnik, mistrzu Terlikowski , nie mający innych argumentów zakrzyknął " żal mi ateistów, gdyż nie spotkali nigdy kogoś, kto jest całkowitą, absolutną miłości."
Mnie zaś jest szczerze żal wierzących w wyimaginowanego boga, który karze za wszystko co nie jest po jego myśli, który zsyła na ludzi plagi, choroby, epidemie, który zabija dzieci, który sprawia, że są tacy ludzie jak Terlikowski, Sakiewicz, Pospieszalski itd. 
Jest mi tych ludzi żal, bo poddają się dobrowolnie praniu mózgu i wciskaniu ciemnoty. Ale z drugiej strony mam wielki żal do tych ludzi , że na siłę pragną wciskać te swoje mitologiczne wierzenia wszystkim dookoła, że kpią sobie z ludzi innej wiary, bądź nie wiary i narzucają swoją wolę , naukę i tzw. etykę innym. 
Mnie to rybka w co oni wierzą i czym się kierują w swoim życiu, ale kiedy brudnymi buciorami wpieprzają się w moje życie i chcą je meblować wedle swojej modły, to wtedy zaczyna mnie to irytować. 
Ja ich nie ateizuję an siłę, co najwyżej mogę kwestionować ich zdolności logicznego myślenia, ja im nie każę dokonywać aborcji, eutanazji, zawierać związków partnerskich czy stosować metody in vitro. Niech więc i oni przestaną na siłę mnie chrystianizować i uszczęśliwiać. I co najważniejsze, niech katolicy, ich hierarchowie i wszyscy inni świętsi od papieża ultra prawicowi konserwatyści w końcu zakonotują w sowich "ptasich" mózgach , że ateiści i agnostycy istnieją i i niech zaczną nas szanować, tak jak oni chcą być szanowani .

3 komentarze:

  1. A Terlik spotkał? Osobiście? Santo subito! Terlikowski na papieża!

    OdpowiedzUsuń
  2. Atkabe - katole chcą wierzyć w te głupoty niech sobie wierzą, ale niech się odp***lą od niewierzących czy wierzących inaczej. I od zwierząt! W piekle zwierząt najczęściej diabłami są katolscy chłopi, dla których zwierzęta to przedmioty, na których mogą wyładowywać swe chore frustracje...
    Pozdrawiam - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:54:00

      Chłopi, i nie tylko chłopi, większość katoli traktuje zwierzęta GORZEJ, niż rzeczy, a słów potępienia za okrucieństwo wobec zwierząt z ambony przecież nie słyszą... Taki katolicki kraj...

      Masz rację z tym piekłem, Vislanijczyku, dla 99% zwierząt życie jest jedną wielką gehenną, a wszystko "dzięki" największemu potworowi na tej planecie - człowiekowi
      Pozdrowienia
      - MeLa

      Usuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.