niedziela, 14 października 2012

Forum blogerów

W Gdańsku przez dwa dni debatowano na temat blogów, blogerów i ich przyszłość. Jakiś tam Kominek, bliżej mi nie znany gościu, ale ponoć guru, stwierdził , że przyszłości dla blogów nie widzi i chyba słusznie. Ja w zasadzie nie bardzo rozumiem jaka przyszłość miały mieć blogi poza tym co teraz sobą prezentują? Blog jest niczym innym jak subiektywnym opisem czegoś tam. Ja pisze o działce, o kotach i czasami jak sami widzicie o teraźniejszości. O RP z naciskiem na kościół, oczywiście. Czy kiedykolwiek myślałam o tym , aby wzbudzić swoim pisaniem powszechne zainteresowanie, wypłynąć na wierzch niczym guru i kreować opnie? Nie , nigdy. Czy zależało mi na tym ile ludzi wejdzie na bloga , ilu skomentuje wpis? Nie koniecznie. Piszę bo lubię, piszę bo mam potrzebę napisania tego co uważam za ważne.
Mam profil na FB, ale nie mam połączenia bloga z tym profilem, bo mi to lata. Nie ścigam się na "lajki", na promocje, mam swoją małą blogową "rodzinę" i jest mi z tym dobrze. Blogi nie zastąpią gazet, tygodników czy miesięczników. Blogi wedle mnie są jakby uzupełnieniem , totalnie subiektywnym uzupełnieniem mediów. Ale przecież są też blogi osobiste, opisujące życie, zmagania ludzi, radości i smutki, są o kotach, psach, kanarkach, kuchni, modzie, budowaniu, zdobieniu, kwiatach itd. Czy one niby tez miałyby w jakiś sposób zastąpić mainstreamowe media? Bez przesady. Fajnie jest poczytać blogi innych ludzi na ciekawy mnie temat i tyle. Po co dywagować, zastanawiać się jaką przeszłość czeka blogi , nie wiem. Nie wiem też po co dawać rady jak manipulować , aby przyciągać rzesze czytelników? Czy im więcej czytelników tym większa adrenalina, większe uzależnienie , większe ego? Skoro tak , to ja wolę to co mam.

4 komentarze:

  1. Anonimowy14:40:00

    Dokładnie tak!
    - MeLa

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak trzymaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:56:00

    Ja też mam taką rodzinkę, a opinie różnych guru... No cóż - nie takich guru znałem i nie takich widziałem. Ich przewidywania nie zawsze się sprawdzały, więc i teraz też nie muszą. Pozdrawiam! - Vislanijczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK TRZYMAĆ
    http://porady-intymne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Liczę na wyważone komentarze , na temat , nie ad personam. Chamskie, obraźliwe wypociny nie będą publikowane.